Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

892D2333-5645-4A97-B1BF-CB78A23088F6.jpeg

At kortsiden av reimen er ett par cm for kort. Noen som har tips til hvor en kan kjøpe seg custom på budsjett?
 
Bare å rapportere de inn, for det er ikke lov :)

Vel. Måten det fikses på er jo at de gjerne vil bytte Invicta'n i en Rolex, Patek, Omega etc. Dermed har vi det gående. Sannheten er at en eier av de nevnte merker aldri vil foreta et slikt bytte, men kanskje en svak sjel tror at likheten mellom merkene er godkjent... De omtales i samme åndedrag, ofte....
8
 
Når man skal teste en lupe på sin nyinnkjøpte grail og bezel plutselig ser ut som den har vært brukt som anker. Bare et par måneder gammel, men kanskje forrige eier mishandlet den skikkelig? Hvorfor har jeg ikke sett dette før? Panikk!

Det gikk noen minutter før jeg kom på at 6-åringen satt ved siden av meg på den siden under middagen, og hadde smurt klokken inn med akkurat passe små mengder laks og saus når han plukket på den og spurte om den kunne snurre... Jeg jobber fremdeles litt med oppdragelsen :rolleyes:
 
Når man skal teste en lupe på sin nyinnkjøpte grail og bezel plutselig ser ut som den har vært brukt som anker. Bare et par måneder gammel, men kanskje forrige eier mishandlet den skikkelig? Hvorfor har jeg ikke sett dette før? Panikk!

Det gikk noen minutter før jeg kom på at 6-åringen satt ved siden av meg på den siden under middagen, og hadde smurt klokken inn med akkurat passe små mengder laks og saus når han plukket på den og spurte om den kunne snurre... Jeg jobber fremdeles litt med oppdragelsen :rolleyes:

Minner om denne eminente artikkelen om oppdragelse av barn.
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=beat



beatkid4.jpg