Er dette et problem som kommer hos mange? Jeg har selv telefon nr 3 fra Apple uten problemer, og kan ikke huske noen venner/kjente har nevnt dette problemet..
Jeg kjenner flere, og det er bare å google, så får man "en del" treff på dette problemet
Er dette et problem som kommer hos mange? Jeg har selv telefon nr 3 fra Apple uten problemer, og kan ikke huske noen venner/kjente har nevnt dette problemet..
Smeller til med en klokkerelatert sak.
Var hos en urmaker og fikk prøvd IWC Portuguese med 7 days power reserve. Skuffelsen var stor da klokken ikke satt som det berømte skuddet på armen min. Klokken er vel ca. 8 cm tykk. Nei, se det kan jeg ikke like.
Ba så om å få prøve den ordinære IWC Portuguese. Den sitter bedre, men det irriterer meg hvordan de har kuttet 12- og 6-tallet på den. Får se om jeg klarer å vende meg til det.
![]()
14mm eller noe slikt, kan det være så ille?![]()
Det morsomme med Anders er at musklene stammer fra klokkebruk![]()
1) Lang kø i butikken. Ny kasse åpnes, de som står bakerst i køen piler frem og er først til den nye kassen.
2) Folk som ikke respekterer "stå til høyre, gå til venstre" i rulletrapper.
Nei, dette kan jeg ikke like.
Lang kø i butikken, ny kasse åpnes, og de foran meg bytter ikke til ny kasse mens jeg høflig venter. Det gjør imidlertid de bak meg, og vips er jeg bakerst uansett hvilken kasse jeg måtte velge...
Lang kø i butikken, ny kasse åpnes, og de foran meg bytter ikke til ny kasse mens jeg høflig venter. Det gjør imidlertid de bak meg, og vips er jeg bakerst uansett hvilken kasse jeg måtte velge...