Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

tn_2531_1.80.00.jpg


Y U NO LIKE ?

images
 
...for ikke å forglemme lenker som kommer uten mikro-justering. Når de da heller ikke leveres standard med 2/3 eller 1/3 lenkeledd for å få en optimal fit så er irritasjonen maksimal når man står der med en ubrukelig grail i hånden :mad:
 
...for ikke å forglemme lenker som kommer uten mikro-justering. Når de da heller ikke leveres standard med 2/3 eller 1/3 lenkeledd for å få en optimal fit så er irritasjonen maksimal når man står der med en ubrukelig grail i hånden :mad:

Oj oj. Her må du spesifisere litt nærmere. Hvilken klokke dreier det seg om her?
 
Oj oj. Her må du spesifisere litt nærmere. Hvilken klokke dreier det seg om her?

Slapp av. Ikke noe fantastisk spennende her. Det er Ingenieuren som må på hoggestabben denne gangen.
Jeg frykter bare dagen jeg sitter der med en Nautilus, Royal Oak eller tilsvarende og ikke klarer å finne optimal lengde på lenke. Da snakker man tidenes nedtur.
 
Slapp av. Ikke noe fantastisk spennende her. Det er Ingenieuren som må på hoggestabben denne gangen.
Jeg frykter bare dagen jeg sitter der med en Nautilus, Royal Oak eller tilsvarende og ikke klarer å finne optimal lengde på lenke. Da snakker man tidenes nedtur.

Det var rart - Alf hadde kortere ledd til aquatimeren. Den remmen er jo ganske lik men spinklere.

Skjønner ikke helt dette med at Ingenieuren ikke er fantastisk spennende:(
 
Det var rart - Alf hadde kortere ledd til aquatimeren. Den remmen er jo ganske lik men spinklere.

Skjønner ikke helt dette med at Ingenieuren ikke er fantastisk spennende:(

Problemet er at de små leddene er eksakt halvparten av et helt ledd, så det begrenser mulighetene drastisk. Omega har skjønt det, da de små leddene vel er 2/3 av et fullt ledd. (men personlig synes jeg omega burde droppet dykkerforlengeren og fått inn en mikrojustering :( )

Og joda, Ingenieuren er spennende den. Jeg og mange er vel blitt litt blaserte etterhvert :cool:
 
klarer ikke synet av.....

Gå med noe stort(+45mm) laget av "gull" og vips er man kukk med ører (dørvakt, vekter, boler)!
 
Hahahahaha..... Hadde jeg vært på facebook hadde jeg nok vært medlem i en gruppe som ikke likte dørvakter og bolere :p

Wow! Enda en facebook-nekter. Vi er jammen en sjelden rase.
For litt siden satt jeg i et rom hvor vi var tre facebook-nektere samlet. Episk øyeblikk.:cool:

Facebook = Satan
 
  • Liker
Reaksjoner: pbrekke
Wow! Enda en facebook-nekter. Vi er jammen en sjelden rase.
For litt siden satt jeg i et rom hvor vi var tre facebook-nektere samlet. Episk øyeblikk.:cool:

Facebook = Satan

+1

Jeg har slettet min FB-profil og er glad for det.

Kan ikke huske at jeg i løpet av det siste året har truffet noen likesinnede, men godt å vite at det finnes flere av oss der ute.
 
Wow! Enda en facebook-nekter. Vi er jammen en sjelden rase.
For litt siden satt jeg i et rom hvor vi var tre facebook-nektere samlet. Episk øyeblikk.:cool:

Facebook = Satan

+2

Har ingen planer om å rote meg inn på Facebook...
Har ikke noe behov for å "bonde" med idioter som jeg ikke har truffet på 15 år, og som jeg ikke ville sagt hei til om jeg traff dem på gata...
 
Wow! Enda en facebook-nekter. Vi er jammen en sjelden rase.
For litt siden satt jeg i et rom hvor vi var tre facebook-nektere samlet. Episk øyeblikk.:cool:

Facebook = Satan

Count me in! Dvs, jeg har en ikognito-konto der jeg får beskjed når noen i sykkelklubben stikker til fjells. Det fungerte utmerket helt til kona mi gjorde det sjakktrekket å trykke på "gift med xxxx" Da haglet det inn med venneforespørsler. Prøver foreløpig å late som ingenting og håper det blir glemt :-|
 
haha, godt det ikke bare er meg. Jeg skal innrømme at jeg til tider føler meg litt ensom uten FB, men herre så deilig det er å ikke få beskjed om hva alle vennene av tanta mi spiste til middag. Som nevnt i en annen tråd. Blir nok ekstra mye tid her unna grunnet mangel på FB, men det får bra for meg :)
 
Hjemme fra jobb.
Skal handle sammen med kjerringa.
Fransk løksuppe til middag.
Deretter ca åtte timers søking etter flotte ur på internettet.
Skal sende en melding når jeg går og legger meg.

Nei fillern, dette var visst ikke FB allikevel.
 
Vi må tilbake til tema karer! Me no like: Har ikke turt å si det før, men her kommer det: Siste generasjon submariner. Skulle nok tålt å eie en, men jeg synes den har alt for kantete og brede horn. Er ikke helt fortrolig med bezelen heller. :eek::eek::eek:
 
Wow! Enda en facebook-nekter. Vi er jammen en sjelden rase.

Vi må stå sammen i disse harde tider.

On topic:

Jeg liker ikke de anonyme bezelene på Panerai Submersible. Venter i spenning til den dagen Panerai kommer med en skikkelig dykkebezel :)