Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Ikke i det hele tatt; det er derfor jeg har et greit utvalg av vantette klokker (selv om jeg har kvittet meg med den som er vanntett til 2000 meter. Følte at den "komplikasjonen" var litt unødvendig :cool:).

Støtter ellers Anders fullt ut men vil legge til:

Two tone klokker av alle slag, men spesielt Rolex sportsur.

Rolex Clownmaster - alle varianter.

Mente det ikke slik.

Mente om du var villig til å satse en ny iphone (~5000kr) på at den lille plastfikkan var vanntett

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Mente det ikke slik.

Mente om du var villig til å satse en ny iphone (~5000kr) på at den lille plastfikkan var vanntett

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Det var akkurat det jeg mente - kommer ikke på tale å bade med eplefonen den virker dårlig nok over vann.
 
Joe Rodeo klokker, noe av det værste som finnes! Slenger masse edelstener på et quartzverk, hipp hurra! (Er ikke fan av Bling klokker uannsett igrunnen)

[video=youtube;HeUyrqyHq5M]http://www.youtube.com/watch?v=HeUyrqyHq5M&feature=player_detailpage[/video]

Er heller ikke glad i cheez doodles.

50515_247592983978_4763068_n.jpg
 
Panerai, dont like them, overdimensjonerte tulle ur! Italienere skal holde seg til det de kan best fashion og biler, glem klokker!

Jaja, herlig med en tråd hvor det bare er å fyre løs ;)
 
-Liker ikke lenker med gull i midten.
-Liker ikke klokker med måne faser.
-Liker ikke Frp:evil::evil::evil:
-Liker ikke når legen tar på pungen min.
-Liker ikke tynn kaffe.
-Liker ikke at bussene har koblet venstre blinklys og gassen i samme funksjon.
-Liker ikke de siste cl..i burken på pilsen.
-Liker ikke Rolex .....enn så lenge,men føler en liten bevegelse.....
-Liker ikke klokker der viserene ikke slår 100% rett på markørene.
-Liker ikke at "grailen" min plutselig ikke er grail lenger,og således flippes for selvkost.

Mvh
Timebandit
 
-Liker ikke lenker med gull i midten.
-Liker ikke at "grailen" min plutselig ikke er grail lenger,og således flippes for selvkost.

Mvh
Timebandit

Min erfaring er at først når grailen ble skaffet for så å bli flippet, først da åpenbarte ur-verden seg og jeg kunne oppleve å sette like stor pris på en "billigklokke" som på en mye dyrere. Du har herved tatt interessen på et nytt og spennende plan, det er bare å like det :)
 
Liker ikke å få mail om å kjøpe TRIWA klokker.. hva faen

Der fikk jeg samme mailen, likte den ikke jeg heller.

Etter å ha faktisk ha måtte google det for å bli sikker på hva det er, jeg liker ikke bund straps.

Liker/ forstår ikke at Rolex slipper unna med å lage det jeg har forstått (ikke håndtert selv) er relativt dårlige lenker. At en skranglete lenke skal være en del av sjarmen kan jeg ikke like..
 
Invicta
Fake (samme kategori som ovennevnte)
Tudor
Graham
Hublot
Sykkelister/mopedister
Svidde brødskiver
Omega
Størrelsen på Panerai og at det faktum at det er blitt så hipt!
Iphone dekning
Rolex Yachmaster
Rolex' mangel på komplikasjoner (gmt og chrono? Kom igjen, få ut fingern)
Ebel
Klesmerke-klokker (Armani, D&G osv.)

;)
 
Invicta
Fake (samme kategori som ovennevnte)
Tudor
Graham
Hublot
Sykkelister/mopedister
Svidde brødskiver
Omega
Størrelsen på Panerai og at det faktum at det er blitt så hipt!
Iphone dekning
Rolex Yachmaster
Rolex' mangel på komplikasjoner (gmt og chrono? Kom igjen, få ut fingern)
Ebel
Klesmerke-klokker (Armani, D&G osv.)

;)

Svidde brødskiver ikke min favoritt heller:)

Men Graham får mye pepper på forumet, og det er fra tid til annen ufortjent IMO. Jeg synes noen av modellen er kule...

graham-silverstone-stowe-gmt-red-angle-504x620.jpg
 
HVA? Bildekkreim? :eek:

Det skal forresten godt gjøres å ha en klokkesamling som slipper fra denne tråden uten å bli tråkket på tærne. Tror vi har dekket det meste nå, men keep´em coming :)