GrimReaper
Støttemedlem
Tudor er jo relativt rimelig da. Fort halve prisen av både Omega og Zenith. Også er det vel bra "bang for the buck."
Redigert:
Enig der, og hadde de byttet ut klokkeverdenens grusomste timeviser (forkjørsveiskiltet) de bruker på de modellene jeg kanskje kunne vurdert, hadde det blitt brukandes.Tudor er jo relativt rimelig da. Fort halve prisen av både Omega og Zenith. Også er det vel bra "bang for the buck."
Jeg synes Tudor gjør mye bra, men den timeviseren er en tilvenningssak tror jeg. Hadde en BB58 og den plaget meg ikke nevneverdig. Det er ingen dealbreaker for meg. Men den kunne helt klart vært penere og ikke så klumpete. Omega sine visere er langt penere på et generelt grunnlag. I mine øyne selvfølgelig.Enig der, og hadde de byttet ut klokkeverdenens grusomste timeviser (forkjørsveiskiltet) de bruker på de modellene jeg kanskje kunne vurdert, hadde det blitt brukandes.
Foretrekker nok fortsatt Omega, men det er smaken.
Mye mulig, jeg har til gode å prøve en Moser med lenke på armen. Har bare testet med rem. For øvrig nydelige klokker på alle måter.Jepp, i divisjonen under Moser!
Det samme for meg.
Jeg har ingenting imot Rolex som klokke og folk kjøper hva de vil men jeg har bestandig sterkt mislikt politikken fra Rolex sin ledelse.
Noe som gjør at jeg får lite lyst til å gi pengene mine til disse folk.
De tydeligvis startet å røyke tunge greier mellom 70 og 80 tallene.
Det var tidene...
"For example: a stainless steel Submariner (without the date complication) cost $155 in 1957. In 2019 dollars, that’s around $1400, which is about the price of a new 13" Macbook pro. Rolex now sells that same model for $6300, which is a pretty big difference."
Rolex Price Increases Over Time · statistics.cool
stats, ml, and dataviz on interesting datastatistics.cool
Vis vedlegg 271009