Myke canvas reimer kan løsne baretten

Omega Stifter til 20mm lenke mener jeg slutter på -2207, til rem -2208. Men, problemet med at remma trekker ut stiften, kan en ikke bare gjøre hullet i remmen noe større slik at hylsa på stiften ikke følger med
 
Ikke noe som er vanlig, men også noe jeg ble overrasket over da jeg forsøkte samme operasjon på en Speedy (som ble levert på rem, og som jeg hadde kjøpt lenke til). 21 mm baretter, fremfor 20 mm.

Usikker på om det er sånn på alle Omega, eller bare noen. Jeg hørte den gang med RJ Broer (Fratello/Speedy Tuesday), og han var overrasket og ikke kjent med fenomenet.
Dette er standard Omega. Jeg har en PO kjøpt på lenke. Jeg kjøpte senere original gummi til den, da fulgte det med lengre pinner, og en håndskrevet lapp som forklarte fenomenet. Tror til og med lappen har serienummer til lenke-pinner og rem-pinner for fremtidig bestilling.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og UJU
Dette er standard Omega. Jeg har en PO kjøpt på lenke. Jeg kjøpte senere original gummi til den, da fulgte det med lengre pinner, og en håndskrevet lapp som forklarte fenomenet. Tror til og med lappen har serienummer til lenke-pinner og rem-pinner for fremtidig bestilling.

Du verden. Når var dette?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik