Movember 2013

Interesse for bartebord


  • Antall stemmer
    6
Medlem
26. jan. 2012
Innlegg
8.309
Sted
Kolbotn
På oppfordring fra sjefen sjøl, oppretter jeg ny tråd for å sparke igang årets barte-sesong og holde alle poster rundt årets runde i samme tråd.

Tidssonen.no - laget finner dere her:
Movember Norge - Team

Kort om Movember - vi lar barten gro for å trekke til oss oppmerksomhet rundt menns helse.
Hvis noen for eksempel spør hva du skal med den lille mopedbarten til så er svaret gitt - for å belyse problemer relatert til menns helse.

La det gro!
 
Supert tiltak fra adamskater!

For de som er nysgjerrige på fjorårets innsats kan denne fortsatt leses her (selve tråden har blitt sperret for nye innlegg).
 
Tørr jeg å prøve meg på dette i år også? Ble jo meget "vellykket" i fjor :p
 
Nokon som veit om det går an å være medlem på fleire lag?
Er allereie medlem i ei gruppe på jobb.
Finn ikkkje "Bli medlem" knappen på TS laget.
 
En aldri så liten *bump* - 28h igjen til leppa skal glattbarberes.
Vi teller per idag fem medlemmer og vi bør vel klare å fler-dobble det folkens.

Movember Norge - Team

... og jammen om ikke en av de har vært så velvillige så de spyttet in en hundrings allerede.
Her er vi i frontlinjen "fighting cancer" !!
 
Jeg er også med, men har allerede meldt meg på et annet lag. Hvis det er mulig å bli med på flere lag så joiner jeg her også

Har juksa litt i år da..

1374187_10153361878775366_951646258_n.jpg
 
Da erklærer jeg herved Movember som startet!

Lufter også interessen hos Østlandsmafian eller tilreisende for Bartebord sent i November.
Tenker spontant Torsdagen 28 hos meg (Kolbotn) på GTG/Bartefremvising med mat - eventuellt er helgen mulig.
 
Etter kveldens feedback på 2 dagersbarten innser jeg at dette kan bli en måned som går inn i historiebøkene som "ubeskrivelig klein". Men for all del, dette er jo for en sak jeg brenner for! (Ja, barten er såpass ”imponerende” på en som kun kler den nybarberte og striglede looken)
 
Klasker til med min første bartespotting. Alles vår @Lynvingen hadde noe som spiret på leppa på morgentoget :)
 
Redigert av en moderator:
Godt i gang allerede :) Var innom Brødrene Fevang og fikk meg litt sjeggolje i helgen, så barten holder seg myk og fin

20131105_083337.jpg
 
Her må det sannerlig bumpes opp til topps.
Vi nærmer oss halvtidsmarkering for dette fabelaktige morsomme som er vår gro-ing.

Blitt greit oppmerksommet på jobb om dagen (ingeniørselskap) og vil pent og konservativt anslå at vi der nok er en 10% "gutter" mellom 20-45 som er med mer eller mindre aktivt på Movember.

Vår meksikanske kvalitetssjef i anledningen benyttet også anledningen å unnskylde seg at han likt meg og ditto groende kollega hadde "turt"(?) å spare egen Mo' i et passe stort møte - meget artig.

Oppdaterer også tråden for å lufte interessen for Bartebord-deltakelse hjemme hos meg uti måneden.
 
Movember på Norge rundt

Sjå tekst under.
Her er det berre å møte opp på Torgallmenningen i Bergen i morgon for dei som har lyst:)
************
Hei,

Takk for god Movember-innsats så langt!

NRKs Norge Rundt skal lage en hel sending om Movember, og ønsker i den forbindelse å samle så mange bartemenn som mulig på Torgallmenningen for å få flotte bartebilder.

Innspillingen vil skje tirsdag 19. movember kl. 16, og det tar rundt én time. Vi håper at du vil komme, og at du kan invitere dine lagmedlemmer også. Spre gjerne ordet i alle mulige kanaler, og ta med alle kjente. Her er arrangementet på Facebook, inviter i vei: https://www.facebook.com/events/1439058026321712/?fref=ts

Velkommen til årets mest hårete TV-innspilling!


Vennlig hilsen Kaia Tetlie
Koordinator Movember Norge
+47 909 82 395

Movember Norge - Home

Corporate Communications AS
Corporate Communications | Corporate Communications

Vi støtter Movember. Registrer deg på no.movember.com og kjemp for en god sak.
 
Aiaiaai. Dette hadde jo vært kult, hvis det ikke hadde vært for to ting, 1 jeg skal i bartelag to dager senere, 2 jeg barberte meg i går.

Har vært i jobbintervjuprosess de siste dagene/ukene, og tror ikke jeg ikke ville fått jobben på grunn av barten, men jeg vil fort selv kunne sittet og tenkt bartbartbartbartbart på hele intervjuet.

Nå ser jeg slik ut på leppa med tre ukers sparing, så det er jo håp om noen dun til neste uke forsovet.

 
1) så hyggelig med dobbel anledning å feire barten
2) ser ut til at det skal kunne gro nok til inngangskravet på 2mm, hyggelig!
... vanskeligere hvis du "forsovet" deg forsåvidt @Eski :)
Vi får med @boenna_69 på det her med vel?!
 
Redigert av en moderator:
1) så hyggelig med dobbel anledning å feire barten
2) ser ut til at det skal kunne gro nok til inngangskravet på 2mm, hyggelig!
... vanskeligere hvis du "forsovet" deg forsåvidt @Eski :)
Vi får med @boenna_69 på det her med vel?!

Herlig initiativ Adam, men den aktuelle torsdagen er det julebord på jobben til kona... :(
 
Redigert av en moderator:
Ærlighet Bønna......

Du skal sitte hjemme og spille Candy Crush mens du håper på at 2 mm kravet skal være innen rekkevidde til neste år.

Steike jeg ligger dårlig an når til og med innvandrerne ser at norsken min er på jordet.
 
Skamløs *bump* - oppfordrer alle som er det minste interessert i bart og klokker i eller rundt Tigerstaden hiver seg med :cool:
 
Fortsatt ikke for sent å melde seg på morgendagens bartebord, 1900 hjemme hos meg.
Jeg stiller med ribbe og tilbehør - dere med bart&børst.

Send PM for info om plass, greit med påmelding ut dagen - sen må grisen slaktes og ribben forberedes.