@JonasV Korrekt. Gått 24.00 km, så masse sykkel igjen.2017?
@JonasV Korrekt. Gått 24.00 km, så masse sykkel igjen.2017?
Tape på speilet. Spør for å forstå -> Hvorfor? Er det en test av fører av noe slag?Fredag var jeg og Chase Durer tilbake på Vålerbanen for den årlige oppvarmingen til MC-sesongen .
Fantastisk vær og fantastiske instruktører var også tilstede.
Anbefaler alle en slik oppfriskning. I år hadde jeg også med en god venn & kollega som skal ta lappen.
En flott dag med Førerutvikling.no
Vis vedlegg 429130
Vis vedlegg 429131
Vis vedlegg 429132
8
Tape på speilet. Spør for å forstå -> Hvorfor? Er det en test av fører av noe slag?
Fiffig med tapen.De som kommer bakfra har full vikeplikt og skal vise hensyn ved forbikjøring
Triumph har Fox dempere som en del av upgrades i katalogen. Du burde sjekke ut det. Rundt 15k om jeg ikke husker feilTakk for input @Grendel, @OHL og @JonasV. Refleksjonen gjelder en T120 der fører med full bekledning veier 105kg. Der savnet etter noe annet merkes mest, er det tilfellet @OHL nevner eksplisitt. Dvs. "...samtidig som at de ikke klarer å håndtere relativt små ujevnheter i veibanen..". Det betyr ikke at fjæringen bunner, eller noe slikt, da norske veier er gode slikt sett med tanke på abrupte humper, men på enkelte veier er det jo et lappeteppe av asfalt og slitte spor i kjøreretningen - og da føles bakdekket litt ubestemt og "vinglete" på slike partier. I enkelte svinger også. Ble bedre i svinger med maks preload, men ikke perfekt.
På rette strekker og ujevnheter i kjøreretningen, så føles "sporingen" nesten lik uavhengig av preload, synes jeg. Kan jo her selvsagt være dekket bak. Michelin Road Classic.