Motorsykler

Denne blir dessverre nesten ikke brukt. Fortjener tid på veien.

0A9ED702-E403-4C7C-95AB-A258A207BC44.jpeg

Har ikke sportster kjede/reima på høyre sida? Trur det er en softtail eller wideglide eller noe sånt.

Jeg kjenner ikke HD så godt, men alle (nyere) har rem, og denne sitter vel alltid på venstre siden?
Men bakskjermen er vel egentlig en indikasjon på at dette ikke er Sportster… :cool:
SoftTail? WideGlide er vel "større"?

Det er jo "alt mulig" tilgjengelig av ekstrautstyr til HD.
Nydelig sykkel i alle fall!

8

Ja Harleyer er jo visstnok aldri originale, men du har rett den ser jo litt mindre ut? Vi får vente til Celter kommer med svaret :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Sportster har motor og girkasse i en del, - lett å kjenne igjen. Sportster har fortsatt ordinær svingarm med utvendig dempere. I tillegg har den enten peanut tank eller custom tank originalt, begge mindre enn "fatbob" tanken på big twin modellene. Rammen er og av en annen type.
Ja - jeg er spesielt interessert.

Er heldig nok til å både ha en voksensykkel og en Vespa jeg kjøpte ved et «uhell», usett på Finn mens jeg var rødvinsbrisen i Sør-Afrika.

Hvert sitt bruksområde men begge gir tonnevis med glede. Ducatien blir gjerne for soloturene, mens kjæresten har funnet masse glede i å sitte bakpå Vespaen og cruise rundt i Oslo og omegn.

4FFC00F4-098D-4429-962A-3BBBA3F99FA2.jpeg

1BCFE097-15A4-4D84-9F22-5FFCF5453677.jpeg

Er heldig nok til å både ha en voksensykkel og en Vespa jeg kjøpte ved et «uhell», usett på Finn mens jeg var rødvinsbrisen i Sør-Afrika.

Hvert sitt bruksområde men begge gir tonnevis med glede. Ducatien blir gjerne for soloturene, mens kjæresten har funnet masse glede i å sitte bakpå Vespaen og cruise rundt i Oslo og omegn.

Vis vedlegg 193099
Vis vedlegg 193101

Fornøyd med Srcamblern? Vurderte akkurat den jeg også, men valgte til slutt Triumph

• Liker
Reaksjoner: hen