Gratulerer med en fantastisk samling Moore.
Må si du har hatt en ekspansiv utvikling.
Nydelig
*sikle*
Man blir litt stum når man ser dette.
Urverkene du har avbildet kan vel neppe karakteriseres som noe annet enn noe av det vakreste og mest forseggjorte som finnes.
Opplevelsen av industrielt håndverk, vitenskap og ren kunst er meget sterk i bildene.
Igjen - takk for at du deler, Moore!![]()
Virkelige pene bilder av noen nydelige baksider. Det er dessverre slik at mange urprodusenter i tide og utide setter transparente baksider på ur som ikke har annet enn standard udekorerte verk, men det er definitivt ikke tilfelle her. På disse urene hadde et metallokk frarøvet oss synet noen virkelige mesterverk! Takk for flotte bilder.
Glasshüttes dobble swan-neck var spektakulær![]()
Meget beskrivende, G4RM!
Den er direkte "striking".
Synd at en slik bakside ikke får mer tid "i solen" egentlig, for det er virkelig "a piece of art".
![]()
Det er derfor jeg synes denne er så sykt kul!
![]()
Fantastiks samling du har forresten. Flere av klokkene står på "Må ha" listen min![]()
Her snakker vi om en samling med stor S. I motsetning til oss andre som slumper innom et ur eller to så virker dette meget gjennomført fra a til å. Tydelig en person med et bevisst forhold til sin egen smak dette. Veldig spennende å få ta del i samlingen gjennom bilder, og ikke minst teksten som jeg personlig finner nesten like interessant som bildene.