Moore's samling

Grattis med nytt, denne var sjeldent flott og står så absolutt til forventningene vi alle haft kring denne unboxingen.

Jeg må på vegne av oss vanlige dødelige horologer si hvor mye vi setter pris på at du er blitt gitt både ordets, fotografiets og kjøpstyrkens gave.
Selv får jeg holde til gode med de to første ;)

Gratulerer med nok et nydelig ur! Det begynner å bli tyngde i samlingen din nå, bokstavelig talt.

Gratulerer med en utsøkt IWC LE:) Du har det med å dra opp den ene godbiten etter den andre når nyheten skal vises til oss medasylanter:D

Gratulerer! Virkelig vakkert ur. IWC Portuguese er virkelig vakre ur, men her har du noe helt spesielt. Skjønner godt at du "gifter" deg med dette uret! "Wear it in good health" som jeg har hørt engelskmennene si;)

Gratulerer med nok et enestående ur Moore!:D
Om du får tid og lyst hadde det hvert artig med bilder av denne og PC sammen8)

Den var aldeles nydelig, virkelig vakker med sitt rene og perfekte utseende, også den baksiden da! Gratulerer så mye, den hadde definitivt vært en keeper for meg også.;)

Fra mobilen

Dette var virkelig snadder Moore!
Liker godt Portuguese-modellene selv så takk for at du deler din egen opplevelse med oss :)

Fantastisk pent. Makeløs balanse i design og form.

Et spm: hvordan får du power reserve indikatoren til å droppe fra 7 dager til 1 dag i løpet av et bilde?

Gratulerer med å få kloa i denne sjeldenheten.