Gratulerer med et lekkert tilskudd, Moore! Virkelig et drømmeur![]()
Gratulere med en super lekkerbisk av ei klokka
Den der er bare heilt rå
Whoop Whoop! Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så mye!! Har vært sikling i lårtykke stråler bare av synet av dette uret i kjelleren på Bjerke. Ikke bare noe av det mest high end som finnes av klokker der ute, men også noe av det peneste klokkedesignet på kloden!
Syke, syke mann! Trodde et øyeblikk du hadde noe annet enn nautilus i sikte, men heldigvis tok jeg feil. Gratulerer med en fantastisk klokke![]()
Herre, Gratulerer så mye! Ikke alle som får muligheten til å selge en PP, for å ta inn en ny en!
Venter spent på neste unboxing her, når vil dette "mesterverket" ankomme?
Gratulerer med utsøkt stykke ur![]()
Såppas! Nydelig ur! Ikke et vondt ord om din forrige patek, men denne tok kaka.
Jeg takker!
Det aner meg tanken nok streifet deg, Mathfjeld!
Forøvrig var jeg fristet til å kommentere innspillet ditt i SP, men fant det best å forholde meg taus....![]()
For at det ikke skal vanke noen misnøye mot Bjerke så var det altså ikke der jeg prøvde klokken.
Meg bekjent er det nå tre stykker på sonen som sitter med dette mesterstykke av et ur. Ganske artig med tanke på hvor få medlemmer det er.
Denne har jeg ikke fått med meg pga mye reising og jobb med dertil dårlig nett til tider siste uke.
Gratulerer så mye med et flott ut Moore.![]()
Nydelig klokke med fantastiske detaljer, gratulerer!
Parden my ignorance, men jeg forstår ikke helt den kronografen. Du sier at alt er samlet i en subdial. Betyr det at sekundviseren ikke er en del av kronografen?
Eller teller den sekunder - som "normalt", og så er det minutter og timer på subdialen?
Må bare få legge til at det er en herlig motstand i den nederste pusheren, klemme-klemme-klemme og plutselig smetter viserne på plass igjen. Så tight og fint som det får blitt.
Når det gjelder anvendelighet kommer det neppe ned mot min Seamaster Chrono med sverdvisere. Er du heldig kan du bruke chronographen en halvtime i ny og ne.
Takk forresten, for utførlig forklaring og beskrivelse. Jeg har så lite behov for chronograph at den lille ulempen med viserne på ingen måte fratar meg lysten på denne PP'en.