Moore's samling

Det var da voldsomt til mas......;)

Jeg er ute av office i møter et par tre timer til, og estimerer å presentere noe rundt kl 1930.
Stay tuned!

Det er nå han unboxer en Bvlgari :D

Neida, jeg regner med du opprettholder standarden, Moore ;)

Haha ja, sitter her og ler selv av tanken på hvordan folk hadde reagert om han bare hadde skaffet en Bjerke pose og kjøpt deg noe billig quartzræl fra et mote/klesmerke (mener dog ikke at Bvlgari = quartzræl).

Ser for meg hvordan ansiktene til alle og enhver her inne hadde sett ut når de begynner å lese unboxingen, som er gjort i kjent stil med gode bilder, grundig forklaring av den horologiske bakgrunnshistorien til merket og grunnen til at nettopp denne ble møysommelig valgt ut. :D

Det er nå han unboxer en Bvlgari :D

Neida, jeg regner med du opprettholder standarden, Moore ;)

Jeg hadde faktisk hatt ressspekt om Moore pakket ut denne:

bulgari+cronografo+octo+quadriretro+%25281%2529.jpg

Visst er det Bulgari, men det er også et Genta-design, den har et interessant urverk og den er fet!

Det kan vi nå godt starte en diskusjon på :) Jeg får Hublot vibber !:?

Det kan vi, men nå fyller vi opp tråden til Moore med vissvass, men det må han kanskje tåle når han sitter i møter og lar oss vente :)

Det eneste denne har til felles med Hublot er mange vinkler og flater og ting som skjer. Forskjellen er at den er formgitt av en mann med en tanke. Hublot virker veldig tilfeldig, som i "tja... vi slenger på noen skruer der, det blir sikkert tøft..."

Det kan vi, men nå fyller vi opp tråden til Moore med vissvass, men det må han kanskje tåle når han sitter i møter og lar oss vente :)

Det eneste denne har til felles med Hublot er mange vinkler og flater og ting som skjer. Forskjellen er at den er formgitt av en mann med en tanke. Hublot virker veldig tilfeldig, som i "tja... vi slenger på noen skruer der, det blir sikkert tøft..."

Spot on, Tore!
:cool: