Moore's samling

Flotte bilder og innlegg om ditt nye skriveinstrument!

Har selv nylig tatt i bruk en fyllepenn av typen Aurora Talentum, en italiener med "in house nib" og i utgave med en forførende rødfarge. Er en egen følelse med fyllepenn, litt som med mekaniske urverk.
Skal komplettere med en rollerball for mer hverdagslig/i farten bruk, Mont Blanc Skywalker er foreløpig høyt på listen for kjøp, men litt mer research må foretas før bestemmelsen tas.

Flotte bilder og innlegg om ditt nye skriveinstrument!

Har selv nylig tatt i bruk en fyllepenn av typen Aurora Talentum, en italiener med "in house nib" og i utgave med en forførende rødfarge. Er en egen følelse med fyllepenn, litt som med mekaniske urverk.
Skal komplettere med en rollerball for mer hverdagslig/i farten bruk, Mont Blanc Skywalker er foreløpig høyt på listen for kjøp, men litt mer research må foretas før bestemmelsen tas.

Takker, OleK!

Jeg vil nok supplere med annet writing instrument med tiden, ettersom erfaringene med min Montblanc Meisterstück melder seg. Må erkjenne jeg har spesielt sansen for Montblancs John Lennon-serie.
Nysgjerrigheten er absolutt pirret, og som for ur kan det være like naturlig at en annen manufaktur dukker opp, som en Montblanc.

Men som du sier; - research må til. Det er halve moroa. Der også. ;)

Gratulerer med ett nydelig writing instrument på etterskudd! Far er over middels glad i Mont Blanc og John Lennon, og fikk derfor en "John Lennon" til jul i fjor. Den er blitt hans "beater" siden...

Gratulerer med ett nydelig writing instrument på etterskudd! Far over middels glad i Mont Blanc og John Lennon, og fikk derfor en "John Lennon" til jul i fjor. Den er blitt hans "beater" siden...

Thanks, Golfballen!
Åpenbart et vakkert valg av writing instrument i en John Lennon også. Mulig det blir en slik en også en gang.

Men før det - og til "topic"; - nå er short-list´en for neste incoming nede i 2 - to - manufakturer, og ikke 4 som for kort tid siden.
Da gjenstår bare den siste beslutningen.
Og at uret blir disponibelt.

Thanks, Golfballen!
Åpenbart et vakkert valg av writing instrument i en John Lennon også. Mulig det blir en slik en også en gang.

Men før det - og til "topic"; - nå er short-list´en for neste incoming nede i 2 - to - manufakturer, og ikke 4 som for kort tid siden.
Da gjenstår bare den siste beslutningen.
Og at uret blir disponibelt.

Det må vel være lov å spørre hvilke to?

Jeg korrigerer meg selv;

Iverksetter litt "Oppgrader 2.0" nå, og da vil det bli gjort noen justeringer i løpet av tiden som kommer.
Jeg har definert en short-list på fire manufakturer (i tilfeldig rekkefølge):

- A. Lange & Söhne
- Rolex
- Vacheron Constantin
- Patek Philippe

En eller annen modell fra disse manufakturene skal inn. Da skal noen av de jeg sitter på ut. Tenker derfor å gjøre en aktiv swapping fremover.

Det må vel være lov å spørre hvilke to?

Absolutt.....
Men tror nesten bare jeg må vise til min tidligere post her, for ellers blir unboxingen lite spennende...;)

Bra du holder på spenningen rundt unboxingen, og flott å høre at du gjør fremgang mot kjøpet! :)

Du kjører høy klasse på alle fronter, Moore. I like it a lot :cool::cool:

Bra du holder på spenningen rundt unboxingen, og flott å høre at du gjør fremgang mot kjøpet! :)

Thanks guys!
Er passelig spent og føler et par tre barnslige grøss nedover ryggen av dette nå, - men ting tar jo gjerne en viss tid (tidvis) i denne "bransjen".
Og når man først har bestemt seg, skulle man jo gjerne hatt uret i går.
Men først må man jo bestemme seg.

Uansett, det skal bli fint å etterhvert få dette på hånden. Har gjort en aldri så liten "reality check" ift preferansene, og finale-heatet kan jeg leve med.
Lenge...:cool:

Rimelig smålei ventingen, men nå er ihvertfall èn beslutning gjort.....
Akkurat det føles her og nå særdeles godt.

More to come!
:cool:

Coming_Soon____by_LuisUrquiola-1.jpg

Spennende:D
....men, hvor lang ventetid snakker vi?

Ber om at du varsler oss minst en dag i forkant slik at jeg får kjøpt inn øl og popcorn:D