Moore's samling

Igjen, Moore, dette var hyfsige bilder av en hyfsig klokke :)
I et sinnsykt øyeblikk vurderte jeg å bytte bort Daytona min, heldigvis kom jeg på bedre tanker. Klokken er råflott og en definitiv keeper!!

Igjen, Moore, dette var hyfsige bilder av en hyfsig klokke :)
I et sinnsykt øyeblikk vurderte jeg å bytte bort Daytona min, heldigvis kom jeg på bedre tanker. Klokken er råflott og en definitiv keeper!!

Nice!
Heldigvis dukker slike øyeblikk opp sjeldent.
Vi får heller la impulskontrollen råde når vi kjøper ur, og ikke når de selges.
Daytona er absolutt en keeper i en samling - ikke bare for "å ha", men rett og slett fordi det er et vakkert, sporty og tidløst ur som går til alle anledninger.
Ja, en keeper.
:cool:

Hei Moore.

Så nå først i starten av tråden hvilke fantastiske klokker du besitter. Gratulerer med fine klokker ;)

Lurte litt på kamera type du bruker for og få til slike bilder som føles som om du kan ta på klokken via skjermen ?

mvh
Timebandit

Hei Moore.

Så nå først i starten av tråden hvilke fantastiske klokker du besitter. Gratulerer med fine klokker ;)

Lurte litt på kamera type du bruker for og få til slike bilder som føles som om du kan ta på klokken via skjermen ?

mvh
Timebandit

Hyggelig å høre de faller i smak, Timebandit!

Jeg har alltid vært på "forbrukskamera"-nivå.
Det faste kamera fikk et ublidt møte med betongen for en tid siden, så nå går det faktisk i iPhone4 og en liten gadget av en macrolinse som eneste supplement. Og der blir jeg. Hever jeg ambisjonsnivået, ender jeg bare opp med fotografering som hobby...;)

Episode 8: IWC – Portuguese Automatic (7 Days)

Dagens bidrag blir IWC Portuguese Automatic. 7 Days.
En tidløs klassiker. Historien til uret går tilbake til 1939, da den første Portuguese ble produsert. Siden har de vært i produksjon.

I denne tikker IWC’s inhouse Calibre 51010.
Urverket innehar alt hva IWC har å by på, inkludert det eksklusive IWC Pellaton systemet. Hvilket i sin helhet kan beundres gjennom den åpne baksiden. Og selvsagt; - rotor i 18k gull.

En utsøkt kombinasjon av børstet og høypolert stålkasse. Opphøyde arabiske numerals og railwaystyle minuttindikator på sort dial. Særdeles flotte detaljer i en designmessig perfekt balanse.

Et meget “dressy” ur, med komplikasjoner som Date, 7 Days Power reserve indicator og Small seconds counter. Det trenger ikke mer.
Dette er - kanskje ikke uventet - en av mine store favoritter. Det får mye armtid.
:cool:

iwc1bmp.jpg

iwc0.jpg

iwc1bbmp.jpg

iwc1cbmp.jpg

iwc1dbmp.jpg

iwc3bmp-1.jpg

iwc4abmp.jpg

iwc4bbmp.jpg

iwc4cbmp.jpg

iwc14bmp.jpg

iwc16bbmp.jpg

iwc18bmp.jpg

Norsk Tipping
Hamar et sted
Norge

I lys av en nylig forumtråd på forumet "tidssonen.no" anmoder jeg med dette at dere må fikse trekningen førstkommende onsdag i deres spill, "vikinglotto".

Dette da trådens innhold har påført meg permanente hjerneskader som tilsier at jeg trenger en god del likvide midler til klokkekjøp som dessverre overskrider mine egne likvide midler.

Siden de fleste av vinnerene deres i beste fall kjøper seg et nytt kjøkken eller en godt brukt bil til 200.000kr er det helt på sin plass at dere overfører premien direkte til meg slik at pengene for en gangs skyld kan bli brukt på noe fornuftig.

Jeg antar at dere også har blitt lei av å dele ut pengene til pensjonister som ikke skal bruke dem uansett, så her har vi en slags win-win situasjon.

Dere har kontonummeret mitt så her er det bare å utbetale.

Mvh
Christian

Moore - hva annet kan jeg si enn fy f.... Utrolig imponert over bildene du tar av klokkene dine!! Portuguese 7 days er en av mine favoritter fra IWC, og vil ha - faktoren ble ikke akkurat mindre av å se på disse bildene :roll:

Ps. ChristianN - Mulig å joine inn på din kupong? Trådstarter har en del ur jeg gjerne skulle hanket inn selv :razz:

Norsk Tipping
Hamar et sted
Norge

I lys av en nylig forumtråd på forumet "tidssonen.no" anmoder jeg med dette at dere må fikse trekningen førstkommende onsdag i deres spill, "vikinglotto".

Dette da trådens innhold har påført meg permanente hjerneskader som tilsier at jeg trenger en god del likvide midler til klokkekjøp som dessverre overskrider mine egne likvide midler.

Siden de fleste av vinnerene deres i beste fall kjøper seg et nytt kjøkken eller en godt brukt bil til 200.000kr er det helt på sin plass at dere overfører premien direkte til meg slik at pengene for en gangs skyld kan bli brukt på noe fornuftig.

Jeg antar at dere også har blitt lei av å dele ut pengene til pensjonister som ikke skal bruke dem uansett, så her har vi en slags win-win situasjon.

Dere har kontonummeret mitt så her er det bare å utbetale.

Mvh
Christian

Den "request'en" der fortjener sannelig uttelling, ChristianN!
Satser på at det sitter en medgjørlig funksjonær et sted som ser i nåde og medfølelse på søknaden.

Det er uansett god samfunnsøkonomi å omsette likvider/pengepremier i kjøp av varer (og tjenester), på bekostning av at de samles opp på uvirksomme bankkonti til spareformål.
Ergo; - du har min støtte!:D