Nå er det nok, Moore. Går snart i banken og tar opp lån.![]()
Igjen, Moore, dette var hyfsige bilder av en hyfsig klokke
I et sinnsykt øyeblikk vurderte jeg å bytte bort Daytona min, heldigvis kom jeg på bedre tanker. Klokken er råflott og en definitiv keeper!!
Nå er det nok, Moore. Går snart i banken og tar opp lån.![]()
Ta det med ro, du er ikke gammel nok, verre med lånet jeg snart må ta opp, får jo lyst på alt Moore tar bilder av.
Hei Moore.
Så nå først i starten av tråden hvilke fantastiske klokker du besitter. Gratulerer med fine klokker
Lurte litt på kamera type du bruker for og få til slike bilder som føles som om du kan ta på klokken via skjermen ?
mvh
Timebandit
Slutt! Jeg orker snart ikke mer![]()
OFF! Dette ble for mye!
Den klokken der SKAL jeg bare ha meg.
Fantastisk!
Norsk Tipping
Hamar et sted
Norge
I lys av en nylig forumtråd på forumet "tidssonen.no" anmoder jeg med dette at dere må fikse trekningen førstkommende onsdag i deres spill, "vikinglotto".
Dette da trådens innhold har påført meg permanente hjerneskader som tilsier at jeg trenger en god del likvide midler til klokkekjøp som dessverre overskrider mine egne likvide midler.
Siden de fleste av vinnerene deres i beste fall kjøper seg et nytt kjøkken eller en godt brukt bil til 200.000kr er det helt på sin plass at dere overfører premien direkte til meg slik at pengene for en gangs skyld kan bli brukt på noe fornuftig.
Jeg antar at dere også har blitt lei av å dele ut pengene til pensjonister som ikke skal bruke dem uansett, så her har vi en slags win-win situasjon.
Dere har kontonummeret mitt så her er det bare å utbetale.
Mvh
Christian