Moore's samling

@Minuteman jeg tror am/pm indikasjonen gis basert på "solstrålene" og stripene. Blikkstille vann om natten, yrende liv om dagen? Bare gjetter her altså.

Redigert av en moderator:
Aouil.gif

Jeg hadde høye forventninger, Moore, men allikevel klarte du å gruse dem. Jeg begynte nærmest å hyperventilere her jeg satt. For et usedvanlig vakkert ur. Måtte det gi deg mye glede!

Gratulerer!

Wow! :eek:

Sliter litt med å finne passende ord, men du store tid! Gratulerer så mye et utrolig ur:eek:
Dette må være den peneste klokken med tourbillion jeg har sett. Rett og slett magisk.. Du overgår alle forventinger nok en gang! :D

Det er også en fryd å lese. Lærerikt og underholdende. Takk! :D

Grattis med et nydelig ur! "Første Tourbillon på TS" er ingen tittel å kimse av ;)

Redigert av en moderator:
Din syke, syke fa#$!! Gratulerer så mye. Et fantastisk ur innpakket i en flott presentasjon og med flotte bilder. Jeg er målløs..

Grattis!

..den var jo grei, den....på en måte, liksom...litt kul og fin samtidig altså!

Ovenstående tekst kom fra min sønn - 11år. Kan jo ikke noe annet enn å støtte den:cool:

Du store alpakka, det var litt av en godbit å ende opp med. Alltid meget interessant og lese dine betraktninger og informasjon om nye ur. Så gratulerer så mye med et stykke kust fra JLC:D