Rødt gull har nemlig fascinert meg lenge. Dette har jo et par tråder på TS allerede avslørt.
Problemet er at jeg har vært frustrerende uenig med meg selv i forhold til hvilket ur det skulle bli, når jeg omsider bestemte meg for å inkludere rødt gull i samlingen. Dilemmaene florerte; - manufaktur, komplikasjoner, klassisk, sporty, hensynet til samlingen forøvrig, etc.
For et tilskudd Moore! Gratulerer så meget![]()
Tusen takk for herlig tekst og bilder. Denne tråden er en ekte high-light på TS, selv for oss som bare kan drømme om slike klokker. (Hyggelig at det ble en JlC; jeg setter veldig pris på min "billig-JlC".)
....
Må være grusomt frustrerende med så mange dilemmaer. Jeg lider med deg, så det er ekstra hyggelig å lese at det enorme problemet løste seg til slutt. Men ... blir det ikke veldig frustrerende å måtte løpe til AD hvert 112. år?
Gratulerer!
Da ble det en innertier... igjen...Du verden... Hva skal man si... Denne er så utrolig vakker at jeg ikke har noe mer fornuftig å si...
Gratulerer med ett helt vanvittig ur!
Hadde vært interessant (du må unnskylde meg hvis du har beskrevet dette tidligere) med ett innlegg der du viser oss hva som holder urene dine igang. Du har jo ett par nå som helst ikke skal stoppe
Vil tro ett bilde med alle dine ur i winder/boks vil være noe helt for seg selv, og "konkurransedyktig" med det meste annet her i.....verden.
Gratulerer med et nytt stykke brukskunst Moore! Gleder meg som mange andre til flere bilder av denne samt et familiebilde.
Jeg føler et gruppebilde snart er på tide. Denne samlingen trenger et gruppebilde!![]()
Takk så mye, Greg!
Det føles bra.
Vi trives godt sammen. You know the feeling....![]()
Det er litt som om den sier; Mellita, domi adsum ?
Mas, mas, mas.....
Har gjort i ettermiddag gjort en liten oppsamling av mine babes.
Pre-warning:
Det blir litt som dette....
![]()
Det kommer kanskje bedre bilder til helgen.
Kommer an på dagsform og dagslys.
Det er nemlig julebord fredag.
Og det er generelt mørkt vær.
Som en foreløpig liten teaser i all hast.
Da får det bli med dette i dag.
Anyways;
- my needs
- her curves
![]()
Edit:
Ønsker du en nærmere kurvesjekk må du nesten sjekke innom linken nedenfor. Den tar deg til førstesiden hvor babes'enes facts & figures er nærmere beskrevet.
Som en foreløpig liten teaser i all hast.
Da får det bli med dette i dag.
![]()
Du store kineser... Her er jo hele øverste hylle servert på ett brett...