G
Blir det noen ur som må ut av samlingen før du anskaffer en ny klokke, eller har du ikke et maks antall klokker du føler du kan eie, uten at noen blir liggende ubrukt?
Nå er jo trådstarter en svært så talefør og skriveflink man,
men det blir på side en i tråden nevnt at et antall på ti ur er perfekt![]()
Ang. ny klokke i RG: Smaken min endrer seg merker jeg. Nå har jeg plutselig lagt min elsk på denne. Men jeg kan ikke kjøpe den, kanskje er det det du som må det?Du har jo hatt en nydelig reverso, men den gjør mye mer ut av seg, og modellen du hadde var rimelig stor. Det kan bli litt mye med et firkantet ur. Her har du en nedtonet og vanvittig elegant art deco-slektning av reversoen. Er usikker på str, den er sikkert liten, men herregud så lekker!
![]()
Lurer på hvor lenge "novelty" faktoren til tannhjulene på MLen varer før det blir gammelt. Det er en stilig detalj, men vet ikke om det hadde vært like kult etter 1 år. Estetisk sett kan jeg tenke meg det blir slitsomt i lengden, det er jo ikke direkte pent. I mine øyne.
Har vel litt problemer med å se en ML i Moore sin samling, men forskjellige forslag er alltid fint for å vise hva som finnes. Dessuten er den "en first" mtp tannhjulet. Mulig man går lei, det er ikke opp til meg å ta en vurdering på![]()
Mathfjeld; jeg vet du har sett større styggdommer enn dette![]()
Jeg tipper det blir en VC, de har ekstremt mye pent i rødt gull.
Jeg tror at merket, eller manufacturet, og til dels også modellen er eller har vært her inne. Men ikke i gull.
Eller er jeg som vanlig helt på jordet?
Gleder meg, gleder meg veldig!
Det er jo strengt tatt ikke så mye som kommer i kun gull og platina som jeg kommer på... Hmm. A Lange ? Men hvordan passer det inn mot daytona-C som du tenkte på?
Hmm!
Snakker vi bilder av denne i kveld?![]()