Moore's samling

Oioi......Dette ble bare magisk. Som du sier selv,-.....det oser av autoritet, og samtidig roper den etter en formell forsamling som enstemmig kan terminere den "kjipe" brune remmen.
Håper denne remmen i sort, og "head only".....finner tonen til livets hymne.

Mvh
Timebandit;)

Oioi......Dette ble bare magisk. Som du sier selv,-.....det oser av autoritet, og samtidig roper den etter en formell forsamling som enstemmig kan terminere den "kjipe" brune remmen.
Håper denne remmen i sort, og "head only".....finner tonen til livets hymne.

Mvh
Timebandit;)

Stor takk, Timebandit!
Jeg ser ikke for meg annet enn at dette blir et langt og meget intenst forhold. Vi finner tonen.
Begge er jo Keepers av noen babes, og hvorenn godt det er å ha begge samtidig, så må jeg nesten fokusere på en av gangen.
Men det er jo bare en hyggelig øvelse.
Det også.
;)

DSC_0243-1.jpg

DSC_0245.jpg

Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - den PCen er sannsynligvis verdens flotteste klokke. Den er på alle måter et høydepunkt i den horologiske historien - ingen over, ingen ved siden.

Men....jeg synes det var finere med brun rem enn svart. :D

Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - den PCen er sannsynligvis verdens flotteste klokke. Den er på alle måter et høydepunkt i den horologiske historien - ingen over, ingen ved siden.

Men....jeg synes det var finere med brun rem enn svart. :D

Takker så mye, runes!
Og joda; - jeg kjøper alle synspunkter mht brun eller sort rem. Men nå er jeg i sort-rem-modus for en stund...;)

Veldig flott!:)
Men er det bare meg eller er remmene på feil plass?:confused:

Thanks, Maitres!
Hva gjelder plassering av rem, så er det ingen fasit her. På mine IWC'er er disse plassert som fra manufaktur. Her med kort del kl 6, og lang kl 12.
Men, avhengig av lengde på remmene ift låsemekanisme (clasp eller pin), så gjør enkelte et lite bytte av side. Dette for å både beskytte låsen for desk-diving støt og riper, og ikke minst av bekvemmelighetshensyn for å unngå å hvile hånden på låsen.
Suits me fine.
:cool:

Maitres; Hvis du mener at de er rundt feil håndledd så forstår jeg hva du mener;)

Nice one!
;)

Dæven så lekker den ble med sort rem :cool: Må kanskje investere i en selv :confused:

Thanks, Pondus72!
Anbefaler deg absolutt å kjøpe en sort en. Du vil umiddelbart føle du blir eier av et helt nytt ur. Fascinerende å se den store forskjellen remmen utgjør.

Der brun gir assosiasjoner til "the cosy one"....., er den sorte hakket mer "the wild one"....
Litt sånn "Pia Tjelta møter Uma Thurman".
Meaning; - jeg foretrekker så definitivt begge, men sannelig hyggelig å kunne velge når jeg vil ha den ene foran den andre.

Metaphorical speaking, of course......:cool:

Black is beautiful - indeed.

Takker, - veldig enig. Den gjør nytten.
;)

Svart ble absolutt nydelig også. Kanskje til og med mer anvendelig. Men jeg liker skiven mot den brune reimen bedre må jeg si. Uansett smak og behag..

Den svarte remmen satt prikken over i'en, selv om jeg ikke skulle tro det var mulig på et slikt ur! Rett og slett nydelig. Fikk gleden av å prøve både IW503203 og IW502307 på lanken forrige uke. Jeg har en ting for klokker med blå skive, men det er noe magisk med den grå skiven!

Svart ble absolutt nydelig også. Kanskje til og med mer anvendelig. Men jeg liker skiven mot den brune reimen bedre må jeg si. Uansett smak og behag..

Den svarte remmen satt prikken over i'en, selv om jeg ikke skulle tro det var mulig på et slikt ur! Rett og slett nydelig. Fikk gleden av å prøve både IW503203 og IW502307 på lanken forrige uke. Jeg har en ting for klokker med blå skive, men det er noe magisk med den grå skiven!

Takker så mye, karer!
Gyllen brun eller mørkere sort - begge duger.

Eller, som vi sier i deler av min bransje (illustrert nedenfor);
"- smaken her ute er som baken; - stort sett forbannet god, og heldigvis delt....";)

Utennavn2-1.jpg

Forsåvidt ment som en aldri så liten sjåvinistisk kilevink til sonens kvinnelige alibier rambutan og Arwen, som altså antyder å forsøple sonen med såkalte "heite mannfolk og ur på armene...."

Takker så mye, karer!
Gyllen brun eller mørkere sort - begge duger.

Eller, som vi sier i deler av min bransje (illustrert nedenfor);
"- smaken her ute er som baken; - stort sett forbannet god, og heldigvis delt....";)

Utennavn2-1.jpg

Forsåvidt ment som en aldri så liten sjåvinistisk kilevink til sonens kvinnelige alibier rambutan og Arwen, som altså antyder å forsøple sonen med såkalte "heite mannfolk og ur på armene...."

Kilevinken er herved mottatt;)
For å unngå slik forsøpling, kan sonens menn stille i egen tråd, iført klokkene sine.:mrgreen:
Jeg tror jeg kan få med Rambutan som publikum på denne:cool: