UJU
Støttemedlem
Det skal jo være et bedre verk, visstnok...
Men joa, er typisk meg å ville ha det beste
Tja. Ikke akkurat noe revolusjonerende som skiller de to. Sjekk dette innlegget.
Det skal jo være et bedre verk, visstnok...
Men joa, er typisk meg å ville ha det beste
Tror denne hadde vært en slager med 6R15-verk...
Så kan det kanskje argumenteres at da kan man like godt kjøpe en Sumo eller noe annet isteden, men jeg liker formen og uttrykket til 007-en!
Ja! Jeg har fantasert om en 007 med bedre verk i flere år. Tror det har vært forsøkt å jukse til, men det er visst litt styr. Leste en tråd på WUS om en fyr som forsøkte for noen år tilbake, men er ikke i stand til å finne den just nu.
Ellers skulle jeg gjerne ha sett at Omega kom med en ny Seamaster som lignet litt mer på denne:
![]()
Ellers håper jeg Rolex snart kommer ut med 114060.
Ja. Det er noe je ne sais quois over Seamaster 300 de ikke har fått til i PO. Ikke for det, jeg synes PO er deilig, og er i innkjøpsmodus på en om dagene, men akkurat SM300 er en retromodell jeg fryktelig gjerne skulle sett.Du mener enda mer enn en PO?![]()
Ja. Det er noe jen ne sais quois over Seamaster 300 de ikke har fått til i PO. Ikke for det, jeg synes PO er deilig, og er i innkjøpsmodus på en om dagene, men akkurat SM300 er en retromodell jeg fryktelig gjerne skulle sett.
Nå har du vært for lenge i Frankrike, Krille!![]()