Mjøs-GTG?

@Minuteman Som nevnt over hadde @Hauk husrom super sentralt i byen. Om det er ønskelig kan jeg enable forespørsel for deg. Med tanke på at mannen har muligens Norges råeste samling nord for Oslo, vil det neppe skorte på samtaleemner eller godbiter å tafse på en sliten søndag morgen

Redigert av en moderator:
@Minuteman Som nevnt over hadde @Hauk husrom super sentralt i byen. Om det er ønskelig kan jeg enable forespørsel for deg. Med tanke på at mannen har muligens Norges råeste samling nord for Oslo, vil det neppe skorte på samtaleemner eller godbiter å tafse på en sliten søndag morgen

@iron-man

Det hadde jeg ikke fått med meg eller tenkt på. Hvis han er interessert i å ha en halvgammel bygdetulling boende hos seg så vil jeg svært gjerne vurdere et slikt tilbud.

Bill.mrk: Diskresjon og renslighet er en selvfølge

Ettersom jeg rotet med datoen - hadde tillatelse fra fru Minuteman den 21. - så har den samme dame funnet ut jeg har ødelagt helgen. Som straff reiser hun dit hun hadde planlagt vi skulle den 22. Og hun tar ikke med seg bikkjene. Jeg har da et logistikkproblem og overnatting er dermed ute av bildet.

Har tenkt på kennel, men det er igrunnen ikke så veldig aktuelt.

@iron-man

Kjerringa tok til vettet så hundeproblemet er løst.

Nå er overnatting i boks og jeg vil ikke bli det minste forbauset om jeg skulle bli halvfull til helgen.

Da er hotell bestilt. Og jeg er klar for en klokketur til Lillehammer:)
Gleder meg!

Ikke lenge igjen nå folkens, blir stas med en kveld med klokkeprat. God mat og drikke er heller ikke og forakte:)
Ses på lørdag!

Dette ser jeg frem til, felles interesse, godt i glasset, kunnskapsrike TSere rundt bordet og ikke minst muligheten til å tafse på noen lekre klokker!

Vi ses :D

Dette ser jeg frem til, felles interesse, godt i glasset, kunnskapsrike TSere rundt bordet og ikke minst muligheten til å tafse på noen lekre klokker!

Vi ses :D

Dette tror jeg blir meget bra:mrgreen: Det er fortsatt noen ledige plasser, så de som ønsker å slenge seg med må bare sende meg en PM.

Gjør klart til kveldens GTG :D

gtgready.JPG

Kos dere i kveld, jeg hadde dessverre en forlesning idag så hadde ikke muligheten:)
Pøs på med bilder, ser forøvrig at fruen har "lånt" seventies plassen @Bluebear:mrgreen:

Hjemme igjen etter et svært hyggelig Mjøs-gtg. Takk til @iron-man og alle dere andre som bidro i kveld.

Jeg glemte fotografiapparatet så bildene får noen andre ta seg av. Det var mye pent på bordet.