Mjøs-GTG?

Må dessverre melde avbud da reiseruten i forbindelse med jobb er veldig usikker fremover. Må være tilgjengelig for reise på kort varlsel :/

Må dessverre melde avbud da reiseruten i forbindelse med jobb er veldig usikker fremover. Må være tilgjengelig for reise på kort varlsel :/

Det var synd!

Men det er fortsatt mulig for flere tilreisende å melde seg på. Det skal fortsatt være bra med plass:D

Legger ved et stemningsbilde fra sist vi hadde GTG:

3ulylrW.jpg

Kommer nok ganske sikkert å bli sittende utover kvelden. @Hauk kan stille med husrom for de som ønsker det.

Redigert av en moderator:
@-Emil- @Minuteman
@HadronCollider @elf
@Bluebear
@Pippen @Hauk

Da er det en uke igjen:)
Lurer på om jeg skal dra hjem på lørdag eller ta en natt i Lillehammer.Lurer derfor på om alle hjem skal hjem "tidlig" eller er det noen som blir sittende litt utover?
Litt avgjørende for om jeg drar hjem eller ikke;)

Sliter litt med samme problemstillingen her. Hotell koster vel rundt en tusenlapp, men hvis man blir over så går det fort et par tusen ekstra i drikkevarer og mat også. Tror det ender med at jeg kjører hjem på kvelden. Om ikke 9 av 10 går for "full narkose" - da blir jeg nok værende.

Redigert av en moderator:
Jeg blir iallefall over i Lillehammer (familie), og blir nok sittende litt utover, men ikke noe grøftefyll (spedbarn som nok skal opp iløpet av natta) :)