Mitt lille Seiko 7548-700b prosjekt

Fikk en voldsom allergisk reaksjon... men det var en annen type reim enn den du har, og de bruker ikke samme stoffa på alle remmene, så kommer nok til å kjøpe ei ny derifra ganske snart. Satser på jeg bare var uheldig med den jeg kjøpte ;)

Fikk en voldsom allergisk reaksjon... men det var en annen type reim enn den du har, og de bruker ikke samme stoffa på alle remmene, så kommer nok til å kjøpe ei ny derifra ganske snart. Satser på jeg bare var uheldig med den jeg kjøpte ;)
Såpass ja det er ikke noe særlig. Har forøvrig hatt noen varianter av denne før, og reagerer ikke på den. Rart man skal reagere på skinn, men jeg vet Hirsh bruker noe sånn anti allergi greier så ligger vel noe i det

Aldri reagert sånn før på noe annet enn nikkel i ett billig smykke jeg kjøpte Tijuana for mange herrens år siden. Men Colareb var ganske bestemt på at metallet i spenna var av skikkelig 316L stål. Men han jeg snakka med kunne ikke utelukke at jeg kunne ha reagert med ett eller anna stoff de brukte til å behandle den reima med. Var innom fastlegen min og, han mente det kanskje kunne vere Bor jeg reagerte på.