Det er med glede jeg leser alle deres hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger!
Ser i ettertid at jeg kunne lagt inn litt mer "klokkefaglig" rundt den enkelte klokke, men som tidligere nevnt så har jeg fullstendig teflonhjerne og jeg hukser så vidt navnet på et par calibre og et og annet årstall.
Her er ett av hullene i min historie. Skulle selvsagt ha skrevet litt om den originale Aquatimeren fra 1967. I tillegg til at Mr Kurt Klaus selv fortalte meg om den har jeg skriftlig materiale liggende.
Det er en nydelig klokke og en vakker dag skal jeg kanskje kjøpe meg en slik.
Da kjenner du også min enda dårligere side. Sammen var vi dynamitt, Hollerud og jeg
Er det en ting jeg står fast ved så er det vinglingen
Ser i ettertid at jeg kunne lagt inn litt mer "klokkefaglig" rundt den enkelte klokke, men som tidligere nevnt så har jeg fullstendig teflonhjerne og jeg hukser så vidt navnet på et par calibre og et og annet årstall.
Jævlig morsom lesing!
Den er så sinnsyk pen den IWC Aquatimer'n. Mye folk med Subs her inne, men den går jo disse en høy gang IMHO.
Er selv på jakt etter en vintage Aquatimer, altså ikke en vintage-ny men en vintage-vintage.Tror nok jeg må vente noen år....
![]()
Her er ett av hullene i min historie. Skulle selvsagt ha skrevet litt om den originale Aquatimeren fra 1967. I tillegg til at Mr Kurt Klaus selv fortalte meg om den har jeg skriftlig materiale liggende.
Det er en nydelig klokke og en vakker dag skal jeg kanskje kjøpe meg en slik.
Knallbra lesingog nydelige klokker! Jeg har også forresten vært endel på samme mc-forum som du sikter til!
Da kjenner du også min enda dårligere side. Sammen var vi dynamitt, Hollerud og jeg
Helt rått mann! Dette var det virkelig svung over! Ditt vesen og din samling er og blir interessant å følge, spennende passer nesten bedre... Du vingler mer enn en skute uten skipper og jeg elsker det.
Er det en ting jeg står fast ved så er det vinglingen