Minutemans klokker (17.07.12)

Det er med glede jeg leser alle deres hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger!
Ser i ettertid at jeg kunne lagt inn litt mer "klokkefaglig" rundt den enkelte klokke, men som tidligere nevnt så har jeg fullstendig teflonhjerne og jeg hukser så vidt navnet på et par calibre og et og annet årstall.

Jævlig morsom lesing!

Den er så sinnsyk pen den IWC Aquatimer'n. Mye folk med Subs her inne, men den går jo disse en høy gang IMHO.

Er selv på jakt etter en vintage Aquatimer, altså ikke en vintage-ny men en vintage-vintage. :) Tror nok jeg må vente noen år.... ;)

Her er ett av hullene i min historie. Skulle selvsagt ha skrevet litt om den originale Aquatimeren fra 1967. I tillegg til at Mr Kurt Klaus selv fortalte meg om den har jeg skriftlig materiale liggende.
Det er en nydelig klokke og en vakker dag skal jeg kanskje kjøpe meg en slik.

Knallbra lesing:) og nydelige klokker! Jeg har også forresten vært endel på samme mc-forum som du sikter til!

Da kjenner du også min enda dårligere side. Sammen var vi dynamitt, Hollerud og jeg :D
Helt rått mann! Dette var det virkelig svung over! Ditt vesen og din samling er og blir interessant å følge, spennende passer nesten bedre... Du vingler mer enn en skute uten skipper og jeg elsker det.

Er det en ting jeg står fast ved så er det vinglingen ;)

Kjekk og underhaldande post å lesa.
Flott at du tek deg tid til dele samlinga og galskapen din med oss:)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Flott samling MM! En ujålete og "no bullshit" sådan :) Jeg må også få berømme din utvikling som fotograf, den har vært formidabel ;) Ellers er du en skikkelig humørspreder og en viktig bidragsyter til det gode miljøet på TS. Keep up the good work! :)

Flott samling MM! En ujålete og "no bullshit" sådan :) Jeg må også få berømme din utvikling som fotograf, den har vært formidabel ;) Ellers er du en skikkelig humørspreder og en viktig bidragsyter til det gode miljøet på TS. Keep up the good work! :)

+1

Du er en bra mann MM... :)

Veldig underholdende skrevet MM, blåste gjennom i en fei. Du har fått en veldig ærlig og kul samling. Blir artig å lese mer fra deg, og ikke minst se hva du bringer inn i samlingen.

Flott og levende skrevet MM! Artig å se hvor denne galskapen har tatt deg, og det blir spennende å følge deg videre:)

Flott samling du har fått deg.
Det har virkelig gått fort.
Sitter alltid med en smil om munnen når du kommer med dine vittigheter.
Du er det jeg kaller en god gammeldags humørspreder. Fortsett med det.
Gleder meg til hytta blir solgt, klokkekontoen er fullt skikkelig opp og unboxingen som da vil følge.
Mvh BMG.

En fryd å lese dine skriverier MM! Liker spesielt godt Longinesen din. Den er utrolig elegant og får f.eks min DJ med blingebezel (til tross for at den er både vintage og klassisk) til å se ut som den har buksene nede.

Håper vi møtes på ett eller annet gtg, fortrinnsvis med mc. Tror jeg får hele klokkeboksen opp i tankveska :)

Når klokkesykdommen i løpet av så kort tid kan sette så dype spor hos selv et motstandsdyktig og modent sinn som ditt, er håpet ute for oss alle. Herlig tråd, MM :)