Mini Remastered

Skinnet er aldri brukt i bilseter før, måtte ta en avsjekk med produsenten på om det gikk først. Det gjorde det tydeligvis :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
artig å se. hadde selv en blodtrimma ´68 modell for 30+ år siden så dette vekker minner. selv fjøringene er de samme
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Du slipper vel å kjøre rundt med bagasjen full av reservedeler, verktøy og haynes boka.
 
Jeg hadde min Cooper S i 19 år. Jeg hadde aldri reservedeler og Haynes med. Mini er robust og solid. Også disse gamle. Ingen ting å være redd for. Men min var avhenig av vedlikehold og sjekk. Jeg hadde med en oljeflaske. Kjørte jeg hardt (hvilket var selvfølgelig ekstra moro) så måtte jeg helle på litt olje av og til...

Fytti F, jeg vet hva du har i vente!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: chrgod og kvasbo
Litt avsporing, men også relatert.
Her er en kortversjon om min arbeidplass og historien.
1965-6ish - to kompiser ønsket flere instrumenter i sine Mini’s. Leste bilblader og importerte Racimex fra Sveits (Østerrike?) et par ekstra hver. Så var det flere kompiser som ville ha og de så en forretningsidé. De første årene var det hobbypenger fra «gutterommet», men er i dag en av Norges 5-6-7-8 største inne bildeler.
Eierene er nå 75 år og fortsatt med i driften og jeg har vært ansatt siden 1986, men første tre år som feriehjelp.
Omsetningen siste årene har vært 150-177mil. Som firma feiret vi 50-års jubileum med alle ansatte med følge (80 stk) med weekendtur til Berlin og selvsagt innom Classic Remise i Berlin som er motorklubb og bilmuseum.

Sånn - takk for avsporing, men Mini som var drivkraften!
 
Litt avsporing, men også relatert.
Her er en kortversjon om min arbeidplass og historien.
1965-6ish - to kompiser ønsket flere instrumenter i sine Mini’s. Leste bilblader og importerte Racimex fra Sveits (Østerrike?) et par ekstra hver. Så var det flere kompiser som ville ha og de så en forretningsidé. De første årene var det hobbypenger fra «gutterommet», men er i dag en av Norges 5-6-7-8 største inne bildeler.
Eierene er nå 75 år og fortsatt med i driften og jeg har vært ansatt siden 1986, men første tre år som feriehjelp.
Omsetningen siste årene har vært 150-177mil. Som firma feiret vi 50-års jubileum med alle ansatte med følge (80 stk) med weekendtur til Berlin og selvsagt innom Classic Remise i Berlin som er motorklubb og bilmuseum.

Sånn - takk for avsporing, men Mini som var drivkraften!
Ikke rart dere har blitt store når dere målbevisst innynder dere hos kommende eiere av britiske biler
 
Your Mini Remastered is making great progress and is still on track for completion at the beginning of November. I was in the build facility yesterday and saw the door cards going together (leather is looking great against the paint colour!) and the interior is taking shape.

There should be some customer portal updates going up tomorrow for you to see for yourself - the next few weeks are where you'll really be able to see it taking shape so enjoy!