Min samling

Gratulerer med en fantastisk samling jayeff! tar av meg hatten. send PM hvis PAM183 er en av de du skal bytte ut. utrolig flott ur! (gidder ikke engang å spørre om APen er aktuell for utbytting) :D

Gratulerer med en fantastisk samling jayeff! tar av meg hatten. send PM hvis PAM183 er en av de du skal bytte ut. utrolig flott ur! (gidder ikke engang å spørre om APen er aktuell for utbytting) :D

Jeg sender PM når Luksusfellen står i døra ;)

Omegaen er nå solgt, men en ny klokke er på vei inn :)

Flere bilder av klokkene kommer etterhvert. Har dessverre litt lite tid til overs for øyeblikket...

Et par klokker er gått ut av samlingen. Et par til er nok på vei ut innen kort tid. Og to nye er på vei inn :)

Denne er like om hjørnet
RolexExplorerI214270.jpg

Og det er denne også
116610lv2.jpg

To nye tilskudd i samlingen.

AP´en gikk ut og inn kom disse

Rolex 16610LV
Bilde0075.jpg

Da denne modellen er på vei ut av sortimentet til Rolex kan det være greit å ha en slik :) I tillegg er 116610LV på vei inn i samlingen og det er gøy å ha broren :)

Seiko Marinemaster 300m
Bilde0076.jpg

Sitter utrolig bra på armen. Helt klart en ny beater nå når Shark Diveren er solgt :)

Det aner meg at du har byttet med Sponon her :)

Grattis med to herlige tilskudd, jeg har den ene og den andre er på vil-ha-listen.....

Grattis med utmerkede suppleringer til en allerede svært så innholdsrik og kvalitativ samling, jayeff!

Høy Rolex-faktor.
Grådig vakre eksemplarer er det også...
;)

Det aner meg at du har byttet med Sponon her :)

Grattis med to herlige tilskudd, jeg har den ene og den andre er på vil-ha-listen.....

Jeg har byttet med Sponon, ja :)

Takk for det! Er det Marinemasteren som er på "vil-ha-listen"? Bare å komme med bud ;)

Grattis med utmerkede suppleringer til en allerede svært så innholdsrik og kvalitativ samling, jayeff!

Høy Rolex-faktor.
Grådig vakre eksemplarer er det også...
;)

Takk for det :)

Jeg lot AP´en gå til en som, forhåpentligvis, tør å bruke den mer enn meg. Jeg var så redd for å ripe den, at den bare ble liggende i esken sin :(