Min garasje er fylt med...

Som syklist og generelt ivrig turbilkjører, måtte det blir neste genarasjon Transporter.

P1150980_zps0eb9bfe5.jpg


italia_zpsik8yntjy.jpg
Nyeste transporter er jo laget på samme platform som Passat(?) bra bil, mye for pengene! Gratulerer
 
Trodde VW kalte sine firehjulstrekk varebiler bluematic. Men dette viser at jeg ikke kan noe om bil, og det fornøyd med det.

Gjettet uansett riktig :)

VW og firehjulstrekk = 4Motion (i gamledager het det Syncro)
Blumotion er VW sitt miljøalibi
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har høydeskrekk. Så alt over 10 cm bakkeklaring er vanskelig for meg....

Hei @Edzilla det samme sa du om min 2015 modell X5 med 21" (største som er å få originalt og som bare kostet det samme som en ny Submariner), tror du må ha en annen holdning til en SUV enn en "vanlig gatebil". Rulleomkretsen skal jo være +/- lik uansett tommer på felg så da er det senkning som skal til, og da går man på kompromiss med litt av SUV fordelene med å kjøre på litt krøtterstier
 
Hei @Edzilla det samme sa du om min 2015 modell X5 med 21" (største som er å få originalt og som bare kostet det samme som en ny Submariner), tror du må ha en annen holdning til en SUV enn en "vanlig gatebil". Rulleomkretsen skal jo være +/- lik uansett tommer på felg så da er det senkning som skal til, og da går man på kompromiss med litt av SUV fordelene med å kjøre på litt krøtterstier

Holdningen er den samme. Slepp den ned. Å det er så enkelt som å sørge for at coilovers, senkefjærer har tüv papir for så å bestille time hos ditt lokale vegvesen for kontroll.
Synes det rett å slett er litt dølt med store felger på en "usenket" vogn hvis du forstår hva jeg mener.
Ja til flush!
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: LarsOlav
Holdningen er den samme. Slepp den ned. Å det er så enkelt som å sørge for at coilovers, senkefjærer har tüv papir for så å bestille time hos ditt lokale vegvesen for kontroll.
Synes det rett å slett er litt dølt med
store felger på en "usenket" vogn hvis du forstår hva jeg mener.
Ja til flush!

Å hvem kjøper rr sport for å kjøre på krøtterstier @yachtmaster ?