Min garasje er fylt med...

Supertøff 968! 3.0 liter 4Syl! Verdens største serieproduserte 4 sylinder!:D Med to balanseaksler, som gjør at motoren har en flott gange selv om den er bare 4 syl! Kongebil!:D

Grattis!

Tydelig at det burde vært enda flere lekre urverk her inne!! Alt for mye fint i garasjene:D

Kjenner at testosteronlampa ikke vil blinke rødt når jeg hopper inn i priusen i morra tidlig:p

Ny familiebil. Morsomt med original IWC ingenieur klokke på dashbordet :D Matcher bra med IWC Ingenieur Chrono AMG på armen...

garasje.jpg
[/URL][/IMG]

Dette er sexy!

IMG_0065_zps4250f77f.jpg

IMG_0080_2_zps74af7502.jpg

Ikke akkurat beste kvalitet på bildene men skitt au. Dette er gliset som venter på sommern.

Redigert:
Ny familiebil. Morsomt med original IWC ingenieur klokke på dashbordet :D Matcher bra med IWC Ingenieur Chrono AMG på armen...

garasje.jpg
[/URL][/IMG]

Hvordan er reglene med skilt på Ferrari? Ser mange i UK har et malplassert skilt forran, men slipper man det i Norge?

Hvordan er reglene med skilt på Ferrari? Ser mange i UK har et malplassert skilt forran, men slipper man det i Norge?

Samme regler som for alle andre..... Jeg hadde lite skilt forran og det ble inndratt av politiet i en kontroll. Slapp bot, men det var mest flaks tror jeg. Det nye store skiltet satt med borrelås og falt av forleden.