99 % av tiden i frunkenHva skjedde med personlig bilskilt?
99 % av tiden i frunkenHva skjedde med personlig bilskilt?
Gratulerer med sjarmerende vogn. Litt overrasket over at du ikke gikk for todelt lakk for å fremheve retrolooken enda mer.Vis vedlegg 312928
Nykommeren!
Hva er på vei?![]()
Gratulerer! Den kommer du til å bli veldig fornøyd med, jeg er superfornøyd med min! Jeg hadde også tenkt meg sort men har hatt en CLS i obsidian i 5 år nå, så jeg ville prøve noe annet. Men sort Mercedes er aldri feilMaken til din, bare i obsidian sort
Bilen skal på et lite spa-opphold før levering, og levering av originale vinterdekk/felger var visst ikke helt enkelt - håper den blir klar neste uke!
Gratulerer! Den kommer du til å bli veldig fornøyd med, jeg er superfornøyd med min! Jeg hadde også tenkt meg sort men har hatt en CLS i obsidian i 5 år nå, så jeg ville prøve noe annet. Men sort Mercedes er aldri feilhadde min på full runde med spa og keramisk coating før levering jeg også, verdt hver krone!
Edit: hadde også samme problem med vinterdekk. 315/40/21 var visst ikke helt enkelt å oppdrive for tiden![]()
Har hatt flere E-klasser og det er kjempegode biler. Men jeg føler premium-følelsen er mer til stede i GLE. E-klasse blir liksom aldri helt kvitt taxifølelsen. Også veldig imponert over hybrid-delen som faktisk leverer over 100km på strøm. Billig i bruk. Min går på 0,21 på blandet kjøring.Takk, takk - tror det blir en bra oppgradering fra E-klasse All-Terrain!
Måtte ned i 20-tommer, og piggdekk var bare å glemme…
Høres bra ut! Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan plassen i baksetet er med tre barnestoler. Hvis den duger blir det kjøp her i gården også.