Min første unboxing

Medlem
10. mars 2011
Innlegg
2.584
God kveld

Da er det på tide med min første unboxing

Siste status Sendingen er sortert og videresendt
12.07.2011 16:11, 2309 HAMAR

Hva kan dette være??Time will show..
 
Monster

Monster?
Er det en slik?
:)
Monsterbrevåpner

P7120022.jpg
 
He he:)
Rekker jeg posten kommer det bilder i morgen!Er vel ikke noe gøy og åpne pakker med smørkniv;)
 
:p
Sendingen er ankommet Haraldstad Post i Butikk, SPAR Sannerud
13.07.2011 08:42, 2318 HAMAR
Siste hentedato: 01.08.2011


Håper jeg rekker posten!
 
The big moment

Da er pakken hentet:)
Bilder sier mer enn tusen ord!

IMG_5479.jpg


IMG_5480.jpg


IMG_5481.jpg


IMG_5482.jpg


IMG_5483.jpg


IMG_5485.jpg


IMG_5486.jpg


IMG_5487.jpg


IMG_5489.jpg


IMG_5490.jpg


IMG_5492.jpg


Her var det med en liten bonuspakke også:)

IMG_5495.jpg


IMG_5498.jpg



Der var den!For noen er vel dette en hverdagsbeater,for meg blir dette mitt første "ekte" automat ur!Liker også at fargen stikkker seg litt ut,ikke noen du ser hver dag:)
Takker Maghas9 for en veldig hyggelig prat,samt super hjelp og rask handel.