Min første Omega

Medlem
23. des. 2011
Innlegg
107
Endelig ny klokke:D
etter å hatt planer om en pent brukt klokke en stund
gikk turen til protid i sandefjord flott butikk og veldig hyggelig betjening
sprengte budsjettet mitt men gikk ut med den klokken jeg hele tiden har hatt mest lyst på
her kommer den;)

IMG_1613.jpg


IMG_1614.jpg


IMG_1615.jpg


IMG_1622.jpg


IMG_1618.jpg


IMG_1621.jpg
 
Gratulerer med kul klassiker! Jeg visste ikke at de kom med display back, men et chronograph urverk er jo festlig å se på. Godt valg med Speedmaster!
 
Gratulerer så mye. Virkelig flott Omega du har valgt som den første. Denne kommer du til å beholde. At den har safirglass og innsyn til urverket er bare flott.

Gratulerer igjen!

Edit: Halvbroren furtet og ville at jeg skulle sende en hilsen:


002-11.jpg
 
Ohh.. Nice! Den er på vei inn i samlingen min også. Blir muligens 3572.50 og da brukt. Denne blir en flott følgesvenn for deg i masser av år. Gratulerer som medOmegaeier.
 
Gratulerer med et flott ur og et meget, meget godt valg :D
Kos deg med denne. Innsyn i urverket gir ekstra glede for pengene, særlig når det er så pent som i dette tilfellet.
 
Slettes ikke et dumt valg som første Omega. Denne kommer nok også jeg til å handle en gang i fremtiden..

Gratulerer! :D
 
Lekkert! Gratulerer :p

Akkurat denne klokken er det store muligheter for at jeg stod med i hånden når jeg kjøpte min PO 23.12 :p

Meget hyggelige hos Protid i Sandefjord.
 
Grattis!
Meget godt valg - en klassiker å ha med seg det der. Selv har jeg også (nesten) den samme, som eneste OMEGA i samlingen. En keeper!

Enjoy!:D
 
Takker for alle gratulasjoner:D

har ordentlig godfølelsen nå, morro med helt ny klokke
den skal følge meg livet ut