MB&F

3. Et annet kult aspekt med indies for noen andre av oss (dessverre ikke meg) er den "personlige kontakten" med mesterne/kunstnerne.
@Ronerling har et fantastisk opplegg på gang med en tydeligvis meget anerkjent fyr som Ballouard; unik klokke, hentes med middag, spesiallagd rem, etc. @Edzilla er en Rexhepi-fanboy og er venner med ham/dem, tydeligvis, og som ser ut til å gi ham stor glede. @SimSVa hadde et kult opplegg med Sarpaneva, etc. Tipper det en vanskelig å ha samme "personlige forhold" til roboten som lager ens Rolex. 4. Hvis man kaster bort mye tid på denne hobbien er det veldig mye indies å oppdage når man hatt blitt kjent med alle mainstreams (og ikke klarer å se forskjellen på alle varianter av Rolex). (Har en nyyyydelig JLC på armen nå ...)

Virkelig gode poenger @Chronodiver. Ville nok vært en ære for de fleste å ha noe sånt på labben ja……
Det går jo an å få to for én.:)

Jeg har ikke sett denne live, men de MB&Fene jeg har klådd på har vært fantastiske kreasjoner. Men klokker skal brukes også, og da tror jeg denne utgår for min del, selv om jeg skulle hatt råd til den.

Hehe…. Sant! De har vel laget to versjoner av moon machine sammen. Og Kari Voutilainen har også vært med på å lage en av de vanvittige tourbillonene. Pluss en drøss av andre superstjerner. Håper å få plukke litt på MM på vårparten. Crazy greier… Han plukker jo også drøssevis av GPH. Og strekker det meste laaaaangt. Kanskje det er en formidabel kunde-behandling også a la Rexhepi-brødrene, Ludovic B eller Stepan S?

• Liker
Reaksjoner: chrbir
Hos Christie's, bud på $20k foreløpig.
Screenshot_20211126-151004~2.png

https://onlineonly.christies.com

Gratulerer! Har fått veldig mye skryt på diverse fora. Er den så fantastisk? Ikke minst: hvordan i all verden fikk man tak i en slik?

• Liker
Reaksjoner: politrew