Maxi Case-Rolexer er klumpete posørklokker!

Takk for gratulasjoner!

Det er nok en viss mulighet for at jeg ser meg nødt til å sørge for at oljen ikke størkner eller at tannhjulene ruster fast over årenes løp, så en liten luftetur ved bursdager, konfirmasjon, o.l. må nok påregnes. I første rekke får jeg begrense meg til hans bursdager, med mulighet for utvidelse til mine, konas, hundens, naboens, kollegaenes, osv. Det er alltid noen som har bursdag.

Allerede nå ser det ut som om poden har arvet svigerfars romslig dimensjonerte rugbyspiller-ledd, så det spørs om ikke selv Maxi Case vil se spinkelt ut når han er 18. I så fall har jeg alltids ledig plass på mine pipestilker.
 
Gratulerer så mye! Et utrolig velbygd ur. Tror forresten jeg aldri har sett en maxi sub se spinkel ut på noens håndledd.
 
Tipper han kommer til å bli kjempeglad den dagen han fyller atten. Det hadde ihvertfall jeg blitt:)

Du får gratulere ham så mye!
 
Gratulerer, først og fremst med en arving, men også langsiktigheten du har ved å kjøpe inn klokke alt nå. Har selv et par liggende og tenker konfirmasjonsgave evt 18 års gave