Mathfjeld gjør ting han ikke har gjort før del 2

Helt rått, Mathfjeld.

Du ruler!

Takk takk, MM! Det værste er at jeg synes den minner litt om tyskerslegga di. Steinhart blir sikkert fornøyd med verdens første Steinhart Homage.

Tror Deep Blue'n på håndleddet nå er en plass der, stødig nok høyde det.

Men nok om det, snakket med HR nå så da sjåast me til mandagen da. Konge!

hehe! Den er grei! Hvor sitter jeg? :p

Mathfjeld, dette er en herlig tråd! Godt jobbet, følger spent med videre:)

Takk Krille! Hyggelig med go´ord fra en veteran som deg!
 
Hvordan blir det med WR på denne, satser du på at den blir tett?

Nei. Lekk som ei sil! Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg kjøpt inn utstyr så jeg kunne lagd en screw-in krone, men nå blir det bare en krone som hviler i den innerste posisjonen mot kassa. Pluss at hullet jeg boret gjennom kassa under urverket kun kommer til å bli tettet med en M3 skrue. Og vanlige metriske gjenger er ikke tette, dvs toppene på gjengene er lavere enn gjengene i hullet slik at det blir en spalte mellom skruen og hullet.

Mitt første design inkluderte en o-ring og litt andre løsninger, men det ble for komplisert til å være mitt første bygg. Kommer garantert mer senere. Med litt god vilje klarer jeg å skaffe meg nøkkelkort til verkstedet på skolen og da har jeg muligheten til å bygge klokker hele året :)
 
Damn, buddy! Jeg kunne like godt fått skrevet et script som poster "dette er så sinnsykt fuckings kult" hver gang du oppdaterer denne tråden.








Fordi dette er sinnsykt fuckings kult.
 
Dette er helt RÅTT Mathfjeld! Gleder meg som en unge til å se det ferdige resultatet! Lurer også på hvor mange bar du får presset den opp i før den lekker :D
 
Kanskje disse viserne?

575249173_o.jpg
 
WOW! Jeg er helt målløs!

Kuleste prosjektet jeg har sett noen gang!
Du vet at du har klart å fange publikum når voksne menn gleder seg til helgen er over slik at du kan komme deg tilbake på verkstedet... :)

Gleder meg til å se resultatet IRL! :D
 
Yes as! Hjemme fra ferie og oppdatert på denne tråden! Veldig kult opplegg M! Synes du skal lage nipple dial. Hvis du inviterer over eski kan han dryppe stearin over markørene i skiven;)

Bare ta kontakt når du vil ha hjelp til å endre anker og balanse til co-axial.