Mathfjeld gjør ting han ikke har gjort før del 2

Dette er bare SÅ rått, Mathfjeld. Jeg var ikke tvil om at du kom til å klare dette da du startet, men at resultatet skulle bli så bra ville jeg aldri trodd.

Bare en liten detalj som mangler nå. Navn/logo. Jeg tror at gravert, fylt med sort/grå emaljelakk, hadde blitt kjempetøft. (Håper ikke du tar dette negativt opp)

Takk! Aldri, er veldig åpne for innspill. Jeg har fremdeles den første skiven liggende, så jeg kan jo prøve ut litt forskjellige varianter, både med lakk og med lume. Jeg skulle gjerne hatt navn/logo gravert, men hadde ikke utstyr til å gjøre dette på en fin måte, da synes jeg det ble bedre med helt clean skive.

Tar av meg hatten Mathfjeld, resultatet ble jo kjempe bra. Godt å høre at du vil prøve deg på nye prosjekter, håper du vil holde oss oppdatert :D

Ikke bare er den selvlagd, men designen ble også knallbra. Håper å få se den en dag. Gratulerer!

Takk igjen folkens, veldig gøy.

Både jeg og klokken kommer på NURK på mandag :)

Dette er imponerende Mathfjeld, skjønner jeg må prioritere NURK på mandag for å kunne se litt nærmere på prototypen din. Imponerende.
Tom

Opplevelsen efter å ha sett den forringer den ikke. Noen spreke materialvalg holder vekta nede, plexiløsningen var supersprek og Nato er nok riktig ting - vurdert mesh?!

Virkelig morsomt og imponerende. Denne tråden burde skifte navn til "Mathfjeld gjør ting han er flink til." :) Gleder meg til neste prosjekt.