Marsutfordring - Kun bruke ett armbåndsur i 31 døgn på rad

Det er vel ingen menn som lider av å måtte gå med samme klokke en hel måned. Kjør på med øredobber og ringer også, hvis, det er så viktig å spjåke seg ut verre enn en dame. Minner om at verdens rikeste mann "bærer" en Casio til en tusenlapp.
Vil herved dementere mitt eget innlegg og be om unnskyldning for idiot-oppførsel. Vil samtidig berømme det fine innlegget. Får ikke sagt noe annet enn unnskyld, og håper jeg fortsatt er akseptert på forumet. Det jeg sa representerer ikke det jeg mener. Jeg hadde en dårlig dag.
 
31+2! Ny Utfordring å bli kvitt den..
9E269411-2CF8-441A-9095-3315F2576037.jpeg
 
Puster bare liv i tråden igjen for å påpeke at den nesten har gjort meg til en One Watch Guy; nå som april lakker mot enden har jeg fortsatt en 2201.50 - Omega Planet Ocean 42mm, c.2500 - på håndleddet, der den har vært trygt plassert siden slutten av februar.

Det nærmeste den har kommet å bli detronisert var da jeg hadde bruk for en kronograf noen timer - men man har da to håndledd, så det lot seg løse med en Speedmaster på det andre håndleddet...

Hm. Mistenker at det kan bli utfordringer når jeg får tilbake et ur fra service om et par uker - en nyy-yydelig syttitallsjuvél (i mine øyne) - en Tissot Navigator Chrono...
 
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie og robert A
Noen velger et armbåndsur som er helt hinsides utenfor allfarvei. Andre velger mer trygt. Uansett hva man velger - så skal man benytte samme ur i hele mars måned.

Hvis man "tester" et annet ur, er man disket. Hvis man "bare låner et ur", er man disket. Hvis man "skulle bare", er man disket. Poenget her er de facto kun benytte et armbåndsur i hele mars og 31 dager til ende.

Hvilket armbåndsur velger DU?
  • Lett versus vanskelig?
  • Monokrom versus farger?
  • "Under radaren" vs. "Loud"?
  • Det du alltid bruker...?
  • Rolex versus røkla?
  • etc.
:)
 
Noen velger et armbåndsur som er helt hinsides utenfor allfarvei. Andre velger mer trygt. Uansett hva man velger - så skal man benytte samme ur i hele mars måned.

Hvis man "tester" et annet ur, er man disket. Hvis man "bare låner et ur", er man disket. Hvis man "skulle bare", er man disket. Poenget her er de facto kun benytte et armbåndsur i hele mars og 31 dager til ende.

Hvilket armbåndsur velger DU?
  • Lett versus vanskelig?
  • Monokrom versus farger?
  • "Under radaren" vs. "Loud"?
  • Det du alltid bruker...?
  • Rolex versus røkla?
  • etc.
:)
Puritansk eller liberalt regime? Altså: watch only, eller er det lov med rembytte?
 
No problem. Jeg er med.
I fjor ble landet stengt med pga pandemi midt i mars. Hva kan vel gå galt i år?

LarsB
 
I fjor hadde jeg planer som involverte både dress og reising i mars, og gikk derfor Nomos Club, neppe mitt førstevalg som apokalypseur. I år blir det noe som passer til både stillesitting og hjemmekontordress...
 
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie