Marsutfordring - Kun bruke ett armbåndsur i 31 døgn på rad

Medlem
6. des. 2013
Innlegg
10.917
Utfordringer kan være gøy, men også slitsomme. Noen har tenkt på dette. Noen skjønner ikke hvorfor man gidder å delta på en slik utfordring. Noen er usikre om de vil og kan. Noen vet ikke om de klarer utfordringen. Noen kommer til å delta - og fullføre - og noen kommer til å kaste inn håndkleet. Alle kan jo vurdere om hvilken del av "noen" de vil høre til.

Jeg tar en sjanse på å delta og fullføre.

Hvis du vil ta utfordringen, så oppgir du hvilket armbåndsur du vil utfordre deg selv med og bruke 31 dager på rad. :)
Fra d.d. har du hele to uker på deg og vurdere hvilket av armbåndsurene du vil delta med. Er det et armbåndsur i samlingen du bruker mye, bruker alt for lite eller burde brukt mer? Eller sogar bruker så lite at du burde selge det? Nå har du muligheten til å teste det ut. Kanskje det blir et rush på TS Marked 1. april av ulike armbåndsur deltakerne er leie av...hvem vet. Kanskje du blir mer glad i et armbåndsur og "får roen" - og dét er jo ikke en ulempe. ;)
 
Redigert:
Ok.
Hele mars?
51694357-93F9-4DCF-BA4B-40EF385EAB6F.jpeg
 
Må man ha uret på håndleddet om natten, dvs 24-7. Eller skal "dager" tolkes som tidsrommet 0700-2300? (Ønsker her å komme de helt ekstra pedantiske med gjennomgripende trekk i forkjøpet...)
 
  • Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Om man skal bruke kun ett ur, så må det brukes hver dag. Da vil det måtte kunne forutsettes at uret bæres minst åtte timer ila døgnet, og da minst fem timer sammenhengende. (Men HALLO, dette må dere selv finne ut av og avklare dere som skal delta....)
 
Må man ha uret på håndleddet om natten, dvs 24-7. Eller skal "dager" tolkes som tidsrommet 0700-2300? (Ønsker her å komme de helt ekstra pedantiske med gjennomgripende trekk i forkjøpet...)
Jeg tolker "Kun" som at poenget er at man ikke får bruke flere ur.
Men det er klart "31 dager på rad" tilsier kanskje at man må bruke det hver dag.
24-7 er uaktuelt for meg, men andre må bare sove med klokken sin om de vil :)

Må innrømme at jeg fokuserte mer på "kun ett ur", mer enn "31 dager på rad" da jeg signet opp, og tenkte at jeg alltids kunne gå naken hvis situasjonen skulle tilsi det.
Heldigvis tok jeg en titt i kalenderen og sjekket at jeg foreløpig ikke hadde noen arrangementer som krever dress eller penere, så jeg tenker dette skal gå greit uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: thales