Maks 100.000 kr. Sporty klokke, ikke Sub.

Tradisjonen tro, så skal man vel mose budsjettet litt? Da hadde jeg lett gått for denne nyheten nå...

omega-speedmaster-moonwatch-31032425002001-l.png

Det er nok veldig mange der ute (som meg selv) som har lyst på ny Submariner.....
Om det er Submariner du har lyst på, så er det Submariner du bør kjøpe.

Finnes mange RÅ 100k klokker, mange av desse langt over sub i 'quality feeling' IMO. Men om Sub er ønsket er det bedre å betale litt overpris kontra gå for noko anna.

Personlig tror jeg vel heller jeg ville gått for 2-3 klokker på det budsjettet, men da blir jo regnestykket litt annerledes. For 100k så ville vel f. eks. en kombinasjon av Tudor BB eller Pelagos, Speedy Pro og en Grand Seiko quartz dekket det meste av behov, og vært minst like mye klokkeglede enn med bare en. :)

• Liker
Reaksjoner: Qwestern og Oddemann
Om det er Submariner du har lyst på, så er det Submariner du bør kjøpe.

Finnes mange RÅ 100k klokker, mange av desse langt over sub i 'quality feeling' IMO. Men om Sub er ønsket er det bedre å betale litt overpris kontra gå for noko anna.

Nå har jeg både en eldre Sub og en Deep Sea, så lysten på sub er nok delvis trigget av lysten på noe nytt. Og hva er vel mer attraktivt enn det man ikke kan få? Derav lysten på 126610.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann