Macrobilder

Jeg har trua på det nye oppsettet minuteman:) Blir nok noen lekre makrobilder! Det eneste som er synd er at nå ser en detaljene så alt for godt, f.eks midten av sekundviseren;)

Bestilte meg Omega EB i dag, får se om det ikke kommer noen bilder her på sonen om ikke så alt for lenge. Desverre hopper en etter Wirkola når Tore tar så gode bilder som han gjør..
 
Ok Eddie, det får bli meg.:)
Denne gangen er det Ball sin tur.

Ball1of1.jpg

Dette er arkivbilde. Har lært å vaske klokka først.;)

Først noen bilder av skiva.

Ballmacro1of1-17.jpg


Ballmacro1of1-21.jpg


Ballmacro1of1-20.jpg


Ballmacro1of1-15.jpg


Ballmacro1of1-16.jpg


Ballmacro1of1-13.jpg


Så bilder av baklokket. Dessverre ingen urverk å se her.

Ballmacro1of1-14.jpg


Ballmacro1of1-9.jpg


Ballmacro1of1-23.jpg


Til slutt par bilder av gummiremmen.

Ballmacro1of1-12.jpg


Ballmacro1of1-10.jpg


Ballmacro1of1-11.jpg


Fortsettelse i neste nummer.:D
 
Veldig veldig kult, Minuteman. Og godt å se at du fortsatt har denne godbiten i din besittelse, den har ikke fått mye eksponering i det siste ;)
 
Veldig veldig kult, Minuteman. Og godt å se at du fortsatt har denne godbiten i din besittelse, den har ikke fått mye eksponering i det siste ;)

Sant nok. Må få den over på en eller annen rem. Lenka er litt i snaueste laget.
Moro å lage denne "filmen" når man har en av verdens vakreste modeller på castinglista :D
 
Prøvde meg litt på dette selv så legger ut et bilde:p
IMG_2461.jpg


Meeeeen, jeg trenger nok litt mer trening.:p
 
Plukket opp en Nikkor 40mm 1:1 for et par uker siden. Har stående avtale om å bytte den i noe heftigere, hvilket jeg nok kommer til å gjøre. Jeg kommer rett og slett ikke nært nok. Fotograferer insekter, og da blir nok 100mm eller mer korrekt.

Anyways:

DSC_6060.jpg

DSC_6053.jpg

DSC_6050.jpg


Natorem fra AWCO (siklet på en vintage Sub, men gikk isteden derifra med 3 NATO's) :)

DSC_6066.jpg



Jeg var forresten lat; tok ikke engang frem pussekluten. Det samler seg tydeligvis litt støv i winderen også!
 
JapanPhoto i Hegdehaugsveien var så elskverdige å bytte min litt "korte" 40mm til en 85mm. Meget god service der i gården. Ser at dette ble litt nærmere, og vil fungere fint til mitt bruksområde (ikke klokker :) ).

TSIV.jpg
 
Har prøvd å ta endel macro bilder av klokkene mine. Her er noen jeg har tatt av min Omega.

DSC_0199.jpg


DSC_0213b.jpg


DSC_0213.jpg


DSC_0209.jpg


DSC_0202.jpg


DSC_0186.jpg


DSC_0164.jpg


DSC_0156.jpg


DSC_0137.jpg


DSC_0154.jpg


DSC_0152.jpg


DSC_0151.jpg


DSC_0145.jpg


DSC_0136.jpg


DSC_0067.jpg


DSC_0066.jpg


DSC_0060.jpg


DSC_0057.jpg


DSC_0051.jpg


Bildene er tatt både ute og inne og jeg har prøvd litt forskjellig lys.
ps Jeg er en elendig fotograf, tok ca 150 bilder i en konformasjon nå i mai og ikke et av de var spesielt bra:(

Nå har jeg endel flere bilder og jeg skal prøve å få lagt ut noen av de ved en senere anledning om det er ønskelig.