MacBook Air vs Pro

.......
kommer det frem at denne TRIM-støtten kun gjelder på Apples egne SSDer. Så når du skal sette inn din egen SSD ville jeg ikke vært like optimistisk.
.......

Det var selvsagt helt rett. Så ingen trimstøtte for min SSD enda. Får ta ekstraarbeidet som følger nå. Støtte skal vistnok komme med os x lion, om ryktene stemmer.

Jeg har blank skjerm på min mbå nå, 13'' kommer kun med blank.. Er litt mye refleksjoner.. Heldgivis går det an å kjøpe en matt film en kan legge utenpå den blanke skjermen. :)
 
Over disk i Norge ville jeg ikke brukt tid på å lete.

Her kan du kjøpe en versjon. Vet det finnes minst en annen variant på markedet. Om du "googler anti-glare film macbook" så kan du sikkert finne omtale og forskjellig. Har ikke undersøkt dette veldig nøye enda. Vet bare om muligheten. :)
 
Har ikke kommet så langt enda... Men lover å gi beskjed når jeg får somlet meg til det.:p

Vel, jeg somler ikke. :rolleyes:

Da blir min 1 år gamle Air pensjonert og jeg har kjøpt den nye modellen nå som Elkjøp gir 20% rabatt.

Hvorfor kan ikke klokkebransjen lære av "dingsebransjen" og plutselig komme med slike ad-hoc kampanjer.

:p

(Ved nærmere ettertanke, takk gud for at de ikke gjør det...
 
Og jeg holder åpenbart ikke hva jeg lover;) Air 11" ble innkjøpt før ferien og har fungert som tur-maskin i sommer. Oppgavene har blitt løst uten krangling, som alltid med Apple.
 
Prøv deg på retur innen 30 dager - og kjøp den nye.

Jada, jeg vet at det er små forskjeller, men...
 
Nå var ferien over 30 dager, så det går nok ikke:p

Den brukes uansett bare når jeg reiser, så den kommer nok til å dekke behovet enn så lenge...
 
Anders eller andre med peiling!

Må vi gjøre noe med SSD og Lion for og unngå "tull" - ref. avsporingen i starten av tråden.

Hilsen Mogens (han vet det ikke enda) & Arthur
 
Ikke når du har AIR eller annen masking med SSD originalt fra Apple.

Vi andre som åpner maskinen og setter inn vår egen SSD henger fortsatt i luften.. Alt fungerer, men ikke optimalt.
 
Hvor skaffer du 20%??

Vel, jeg somler ikke. :rolleyes:

Da blir min 1 år gamle Air pensjonert og jeg har kjøpt den nye modellen nå som Elkjøp gir 20% rabatt.

Hvorfor kan ikke klokkebransjen lære av "dingsebransjen" og plutselig komme med slike ad-hoc kampanjer.

:p

(Ved nærmere ettertanke, takk gud for at de ikke gjør det...