Vi er 8 karer midt i 30-årene som skal på helgetur til London i slutten av sept.
Planlegger en tur med madammen i September og er på jakt etter et rimelig men greit hotell i London.
Tusen takk for tips ! @UJU @gullet @Bjorn @Edzilla !
Min bedre halvdel studerte 5 år i London så jeg pleide å ha grei peiling på det meste her men vi har ikke vert i byen siden før korona og merker at hoteller har endret seg og er ikke de samme, prisene er jo helt crazy om dagen også. Helt enkelt hotell koster fort 15.000,- for tre dager.
Er helt spinnvilt. Flere av våre gamle stamhotell har gått under. De få så har overlevd koster minst 3x post corona.
Men det finnes som nevnt noen hode alternativer som Novotel Paddington, selv om det ikke er maks keegt.
porterhouse.london
Siste anbefaling til London-overnatting er to og et halvt år gammel, har noen ferskere anbefalinger?
Har bodd på det hotellet et par ganger. Virkelig erkebritisk! Å bestille en øl i baren er en nytelse i seg selv. Perfekt beliggenhet.Hvis man ikke skal optimalisere på pris vil jeg anbefale Chesterfield Mayfair, ligger i samme kvartal, eies av samme gruppe, koster 2,5x så mye. Tradisjonell engelsk stil, god service, hyggelige rom, fantastisk frokost.