Sponset Live from Schaffhausen. Digital visning av årets nyheter.

JørgenO

Otteren Gullsmed & Urmaker
Forumsponsor
Medlem
11. juni 2015
Innlegg
357
Sted
Stavanger
Vi har fått anledning til å invitere fem personer til live digital presentasjon av årets nyheter fra IWC. Dette vil finne sted fredag 29 april kl. 10.45-12.15. De fem første som melder seg får en invitasjon av meg på mail. Meld dere på her, så ser alle om det er ledig plass eller ei.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og Ralph
Det var en veldig bra visning! Mye flott som ble presentert! Meget profesjonelt gjennomført! Takk til @JørgenO for invitasjonen.
 
  • Liker
Reaksjoner: JørgenO
Var det noe nytt som ble presentert da?
Visningen bestod stort sett av pilotene som er publisert i sosiale medier, men med live streaming og forklaringer rundt produktene. I tillegg ble det vist noen spesielle pilotmodeller med komplikasjoner og litt annet snacks. Ikke alt som skal kommuniseres offisielt enda.
 
Hm. Rimelig dyr, i hvert fall hvis mva kommer i tillegg! Spesiell farge også (type morsom først, men som man går lei av ganske fort). Beklager, men på meg hadde der blitt vanlig sort eller blå i stål.
 
Den er fin, men... Jeg får litt moteklokke-vibber av at sub-dials og dato er dratt så langt inn på skiven. Som om noen har tatt et for lite verk i en for stor kasse.

Mulig det er annerledes når man ser den in persona, men det blir vanskelig å si om den kun selges online.
 
Den er fin, men... Jeg får litt moteklokke-vibber av at sub-dials og dato er dratt så langt inn på skiven. Som om noen har tatt et for lite verk i en for stor kasse.

Mulig det er annerledes når man ser den in persona, men det blir vanskelig å si om den kun selges online.
Det er samme verk som i den vanlige pilotkronografen, så akkurat layout på skiven er noe man kan gå i butikken og se.
 
  • Liker
Reaksjoner: Smokeless