litt bilder av seikos nyeste 200m

Får satse bare på at dette er et engangstilfelle. ;)

Klokken ligger på inni skapet mitt på lugaren, og sålenge jeg ikke tenker så mye på den klarer jeg å holde meg vekke fra å gi den et lite kakk... :p
 
Endelig kommet meg hjem og fått tatt med klokken til en urmaker her i Stavanger.

Men ettersom garantikortet som fulgte med ikke er riktig utfylt (mangler kjøpsdato) kunne ikke de gjøre så mye med klokken på garantien. Fikk beskjed om at an kunne åpne klokken og kikke, men kunne ikke si hvor lang tid det ville ta da han ikke visste enda hva som var problemet. Det er greit nok.

Får sende en mail til watches88.com om de kan sende meg et nytt garantikort, vil helst ikke sende klokken tilbake til dem da det kan ta tid såfremst ikke de sender ny klokke i retur med riktig utfylt garantikort.

Vet watches88.com får bra omtale her på forumet og har selv bra erfaring med fraktitid og slikt, men må si meg skuffet at de ikke sender med riktig utfyllt garantikort.
 
Skal jo ikke tukle med garantikort?

Ifølge watches88.com skal det være 1 års garanti. Dette gjelder vel fra kjøpsdato?

Da kunne jo klokken vært 3 år gammel og jeg kunne skrevet klokken var kjøpt for en uke siden.
 
Har nå sendt mail til watches88.com om de kan sende meg nytt garantikort riktig utfyllt.

Hvis ikke får jeg bare bite i det sure eplet å betale selv for reparasjon. Tror ikke det blir så mange hundrelapper om det er en kjapp jobb.

Får først se hva svar jeg får av dem. :)

Edit: Fått mail av Louie hos watches88.com om at dette ble gjort slik at jeg selv kunne skrive inn dato da en får lenger garanti. Skrev bare tilbake at jeg heller ønsket nytt garantikort da jeg ikke føler meg tilfreds med underskriftsforfalskning. Greit nok å få lengre garanti, men er ikke god på etterligning av skrift, og vet da at det vil være 2 ulike skrifttyper på garantikortet som en ikke trenger å være ekspert for å tyde.
 
For å ha alt på din side kan du jo bare fylle ut den aktuelle kjøpsdatoen, samt ta med utskrift fra paypal når du tar klokken med til serice. Tror ikke du gjør noe galt i det.
 
Godt poeng. :p

Og hadde det ikke gått så hadde det ikke gått. Men etter litt mailing skal de bare sende meg nytt garantikort med alt fylt ut. ;)