Jeg er ikke så fan av SUV'er... Men RC er flott. Det står en oppe på Økern, men den er solgt....
8
Nydelig bil. Den skal ha samme drivlinje som IS. Det er en typisk variant hvor du får; Litt mindre plass i baksetet, litt lavere takhøyde i baksetet, men penere form. Og betaler litt mer.
Med andre ord; Det er verd det.
Selv har jeg IS F-Sport utgaven.
8
Det ble handlet i sommer. Egentlig skulle eldste datter få seg scooter for å bruke i Stavanger når hun skal over til studie. Hun fikk heller Camry'en. Dermed måtte vi ha en ny bil. Det måtte bli byttet til noe som var bedre, minimum. Camry selges ikke lenger i Europa, så da måtte det bli Lexus. Jeg er så fornøyd med Toyota så jeg ønsket ikke å bytte merke...Har du endelig kjøpt en du og?!Since when?
Kunde av oss som har pimpet sin Lexus RCF med gullfelger. Eneste av sitt slag i verden i denne dim.
Vis vedlegg 24655 Vis vedlegg 24656
Lexus LC500H
Blir gøy og prøve denne.
Vis vedlegg 60969
@Timebandit , prøvekjørte du LC 500H?
Jeg har prøvekjørt den , fy flate for en Grom bilHar prøvekjørt både den gråe og den røde.... og alle andre modellene ( Ct, Is, GS , Ls, Nx, Rc,Rx ) som finnes i Lexus Asker og Bærum ;.)
Har fått til og med Lexus klokke ( limited edition ) som Jule gave fra gutta i Lexus A&BVis vedlegg 66121
Vis vedlegg 66121![]()