Lexus RC F

Har prøvekjørt den selv, og den er faktisk treigere enn min på papirene.

Motorutvalget er egentlig største grunn til at jeg ikke ønsker å bytte til den.

Ser ut som en million dog :)

Storebroren er høyt på listen over ønskebil though :)
 
Nydelig bil. Den skal ha samme drivlinje som IS. Det er en typisk variant hvor du får; Litt mindre plass i baksetet, litt lavere takhøyde i baksetet, men penere form. Og betaler litt mer.

Med andre ord; Det er verd det.

Selv har jeg IS F-Sport utgaven.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Cole-NO
Nydelig bil. Den skal ha samme drivlinje som IS. Det er en typisk variant hvor du får; Litt mindre plass i baksetet, litt lavere takhøyde i baksetet, men penere form. Og betaler litt mer.

Med andre ord; Det er verd det.

Selv har jeg IS F-Sport utgaven.

8

Har du endelig kjøpt en du og?! :D Since when?
 
Har du endelig kjøpt en du og?! :D Since when?
Det ble handlet i sommer. Egentlig skulle eldste datter få seg scooter for å bruke i Stavanger når hun skal over til studie. Hun fikk heller Camry'en. Dermed måtte vi ha en ny bil. Det måtte bli byttet til noe som var bedre, minimum. Camry selges ikke lenger i Europa, så da måtte det bli Lexus. Jeg er så fornøyd med Toyota så jeg ønsket ikke å bytte merke...

Fantastisk bil!

8


PS henter den på understellbehandling nå, og skal på lakkbehandling neste uke.
 
Kunde av oss som har pimpet sin Lexus RCF med gullfelger. Eneste av sitt slag i verden i denne dim.
IMG_3194.JPG
IMG_3195.JPG
 
Redigert:
Vis vedlegg 60973 Vis vedlegg 60974 Vis vedlegg 60975 Vis vedlegg 60976 Vis vedlegg 60977 Vis vedlegg 60969[/QUO[/QUOTE]
Lexus LC500H
Blir gøy og prøve denne.

Vis vedlegg 60969

@Timebandit , prøvekjørte du LC 500H?
Jeg har prøvekjørt den , fy flate for en Grom bil :) Har prøvekjørt både den gråe og den røde.... og alle andre modellene ( Ct, Is, GS , Ls, Nx, Rc,Rx ) som finnes i Lexus Asker og Bærum ;.)

Har fått til og med Lexus klokke ( limited edition ) som Jule gave fra gutta i Lexus A&B ;) Vis vedlegg 66121
20170915_103956.jpg
20171028_113023.jpg
Vis vedlegg 66121
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Du kjørte vel ikke med den røde LC'n for et par uker siden ved Bogstad og spottet en svart IS?

..og vinket? :D

Dessverre så har jeg ikke prøvd disse enda.... Enda!

Dette var tidlig på morgenen og min bil skulle få på vintersko. Selv måtte jeg på jobb.
Men en tur må det bli! Da når det blir bedre vær!

8- D
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Du kjørte vel ikke med den røde LC'n for et par uker siden ved Bogstad og spottet en svart IS?

..og vinket? :D
Nei, det var ikke meg. Har kjørt kun i Bærum . Hvis du har lagt merke så er de flere og flere Lexus eiere som hilser hverandre når de møtes i trafikken. Har selv opplevd det mens jeg kjørte noen av Lexusene ;)
 
Heisann.
Joda. Prøvde den røde og den innfridde til de grader :oops:
Vurderer du et kjøp ?

Vis vedlegg 66169 Vis vedlegg 66170[/QUOTE]

Å jo daaaa , infrir mer enn nok ;)
Kunne kjøpt den hvis jeg vant på Lotto ;) Det holder med å kjøre i ny og ne,,, fordi jeg jobber i Toyota Asker og Bærum og hjelper til på Lexus, så er heldig og har mulighet å låne alle bilene :) :)
Skal kjøpe noe mer "folkelig" og mer praktisk, nemlig ny NX300h ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
. Hvis du har lagt merke så er de flere og flere Lexus eiere som hilser hverandre når de møtes i trafikken. Har selv opplevd det mens jeg kjørte noen av Lexusene ;)
Hilser Lexus-eiere?
Jeg har ikke merket det! Men jeg skal give it a new try!!!!

Som gammel Mini-eier hilste jeg alltid!

8
 
Alle Lexus-eiere hilser på hverandre. Jeg har fått glis og tommel-opp. Men også fra BMW-er, Audier, og folk på gata=) Senest på søndag var det en som måtte dra opp telefonen for å filme.

Det er stas! Hvertfall når jeg ikke har gjort noen store modifikasjoner på bilen engang=)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Cole-NO