Leirbål for venner av Radium Instruments

Flott tråd @Genta :)

Jeg har også veldig sansen for designet på Radium, men er skeptisk til størrelsen (remfeste til remfeste)…

Finnes det en fysisk butikk der de ulike modellene kan prøves på hånden?

• Liker
Reaksjoner: Genta
Flott tråd @Genta :)

Jeg har også veldig sansen for designet på Radium, men er skeptisk til størrelsen (remfeste til remfeste)…

Finnes det en fysisk butikk der de ulike modellene kan prøves på hånden?
Niks. Men om du hører med Simen, Thomas eller Sjur kan du sikkert komme innom verkstedet på Tveita å kikke - men avtal på forhånd så du er sikker på at de har noen usolgte liggende:)

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
Til info så var jeg nokså tidlig ute med å få min, ergo baklokket.
Lumen er ikke et tema på de som blir levert nå om dagen, de jeg har sett er så og si feilfrie når det kommer til lumen. Mener å ha hørt at dette er noe de har fått fikset opp i.

Er dette innafor mtp lum/visere?
Samt skruer på baklokk ser ikke ut som om ref. 'Åpnes kun av urmaker'
Er som Gin sier, av og på mtp og kjøpe en.
Hadde bare lugsa kunne bøyd av litt, så hadde jeg nok prøvd en.

Vis vedlegg 260897

Vis vedlegg 260898

• Liker
Reaksjoner: Genta, Phenix og EBH
2550A538-1344-4A9C-9209-7CF5BBD8DF85.jpeg
7C16F6ED-5ABD-48A4-8FEB-CAB5BD83CC3D.jpeg

Liker disse klokkene svært godt av utsende, også kult at de tar tak i litt historie, men hvorfor skal de være så himla lang lug til lug. Det er vel ikke mange prosent av norges befolkning som er født med bjørnelabber:oops:

Håper de etterhvert kan produsere klokker til oss som også er mer spebygde:)

WOW! Første Navigatør her ute? GRATTIS! Telte på knappene for å kjøpe, men konkluderte med at det holder med en Radium.
Takker! Var ikke i tvil da denne muligheten dukka opp. Sikla på prototypen siden den kom i fjor:D

• Liker
Reaksjoner: Genta