Leirbål for venner av Radium Instruments


Takk. Må få prøvd en på, men frykter den er i overkant
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Radium sine klokker må ha nord-europas stiveste lug:eek:
Dermed passer den perfekt på div bundreimer.
Blir liksom litt mer integrert hele opplevelsen med bund.
Fikk inn denne Radium Måsabjønn i dag, og kledde den straks med en supermyk Steinbit skinnrem.
Denne er nr 3 av 75ex.
Den er noe moddet med safir og aluvisere med bedre lesbarhet.
Noen bilder.

7ADCB37B-16E9-447D-8781-FC3E3224B51A.png
51E7BAEB-A22F-4108-883A-83BD89D30ADF.jpeg
EAE045B3-B143-4E23-AE9B-3596647C4E12.jpeg
C0F54C90-E93F-4191-B8BD-3164EDB78158.jpeg
 
Det er en steindyr rem med en bit av norsk fauna;)
Vet faktisk ikke hvor den kommer fra. Var med i pakken fra min faste ‘leverandør’ av tidsinstrumenter.

I min ungdom så skinna eg blant anna steinbit så eg veit kor mykje arbeid som ligger bak akkurat det . Selskinn er vel hakket meir vanlig
 
jeg har fått den reimen cushom lagd men den kom i grå farge. den grønne patinaen har jeg selv lagd med uttynnet lakk osv.

Det er en steindyr rem med en bit av norsk fauna;)
Vet faktisk ikke hvor den kommer fra. Var med i pakken fra min faste ‘leverandør’ av tidsinstrumenter.
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Signe dagen Leirbål. Har en SL, lugsa der, er det bare å "gå for det" når de skal ut?
 
Den der er så fin! Hva er førsteinntrykket?
Sitter veldig bra på meg. Ganske lett, men siden det er en solid blokk med aluminium går ikke det noe utover kvalitetsfølelsen. Finisjeringen er mye bedre på skive og visere enn gamle modeller jeg har sett på. Mister kanskje litt av sjarmen? Jeg er ikke noe særlig fan av tykke reimer så må se om jeg klarer å finne et godt alternativ.
 
Ikke sant. For min del er det først nå med SL at Radium har blitt mer aktuelt. Den hvite skiva der er jo nydelig!
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kire
Heldig eier av opptrekk-Radium med plexi!
Fast følge på ski og skogstur.
Digg å sløve i sofaen etter skitur mens det mørkner og regner.
Oslo prod sammen med Oslo-lampa:
AB8552F2-3123-45CD-82B0-2BEACB993EAE.jpeg