Lego

Lego er vel ikke helt ukjent her i gården heller...
IMG_9396.jpg
IMG_9399.jpg
IMG_9400.jpg

Lekte mye med Lego i barndommen. Min datter har blant annet overtatt denne.
Vis vedlegg 194489

Nå går det mest i Legofriends, men ser det er mye flott fra Lego til Far også.

Den der har jeg bygget og demontert utallige ganger i barndommen. Tror faktisk den fremdeles står i boden ett sted. Mulig jeg tar å igangsetter en leteaksjon etter den en dag

• Liker
Reaksjoner: Deleted member 14560
Det er denne som har V4 motor, to gear forover og en bakover?

Jeg husker den. @chrgod har også denne. Tror den lever fortsatt.

8

Riktig:)

Har også tennpluggledninger, kjølevifte, differensial, uavhengig fjæring på bakaksel, justerbare seter og tannstangstyring. Flott vogn, som jeg hadde mye gøy med. Trivelig at lekene mine også kan brukes av neste generasjon, og ganske sikkert neste etter det også:)

• Liker
Reaksjoner: chrgod og Grendel
Jeg er litt flau på egne vegne...det er flere ting som er avbildet i disse trådene jeg har på ønskelisten..:rolleyes:

Note to self "Faen - ENDA en en ting å bruke penger på, som lusking her inne på tidssonen har trigget"...jeg er ødelagt og lett påvirkelig!

Jeg er litt flau på egne vegne...det er flere ting som er avbildet i disse trådene jeg har på ønskelisten..:rolleyes:

Note to self "Faen - ENDA en en ting å bruke penger på, som lusking her inne på tidssonen har trigget"...jeg er ødelagt og lett påvirkelig!

Ønskeliste, ja....
Jeg hadde noen Lego-Tannhjul da jeg var liten. I Lego sine gavekataloger så jeg de hadde et veggur som du kunne bygge med lego-klosser og tannhjul. Det sto høyt på ønslelisten. Jeg fikk det aldri, men fra tid til annen så titter jeg på eBay.... Som en billig(?) erstatning har jeg lastet ned maler for å kunne lage "fungerende veggur" i tre/finer. (Ligger i byggekø).

Trist at WAF'en er lav på slike.

8