Laurent Ferrier-tråden

IMG_20191120_140221_620.jpg
 
Wow for en fantastisk klokke! Gratulerer!! Vurderer selv å kjøpe en Laurent Ferrier. Er det lov å spørre hvor du kjøpte din modell?
Takk for hyggelige ord.
Klokken er helt super!
Kjøpte denne
 
Takk for hyggelige ord.
Klokken er helt super!
Kjøpte denne
Tusen takk:) Er det mye å spare på å kjøpe brukt på Laurent Ferrier. Ser de har en Galet traveller. Gikk kjøpet ditt problemfritt?
 
Tusen takk:) Er det mye å spare på å kjøpe brukt på Laurent Ferrier. Ser de har en Galet traveller. Gikk kjøpet ditt problemfritt?
Jeg kan ikke svare på prisforskjell dessverre, undersøkte aldri, og var heller ikke klar over at LF selger brukte klokker.
Men det jeg kan svare på er hvordan det var å handle med Acollectedman, og det var en veldig fin opplevelse. De er veldig profesjonelle, kommuniserer daglig pr epost mellom kjøps- og leveransetidspunkt med informasjon om hvor klokken befinner seg og får deg til å føle deg som den viktigste kunden de har. Klokken er pakket etter alle kunstens regler, håndskrevet brev og gave fulgte med.
De har en returordning, men den har jeg ikke testet.
IMG_20190513_165416.jpg
IMG_20190513_165519.jpg
IMG_20190513_171229.jpg
Screenshot_20200509_201215.jpg
Screenshot_20200509_201043.jpg
 
Jeg kan ikke svare på prisforskjell dessverre, undersøkte aldri, og var heller ikke klar over at LF selger brukte klokker.
Men det jeg kan svare på er hvordan det var å handle med Acollectedman, og det var en veldig fin opplevelse. De er veldig profesjonelle, kommuniserer daglig pr epost mellom kjøps- og leveransetidspunkt med informasjon om hvor klokken befinner seg og får deg til å føle deg som den viktigste kunden de har. Klokken er pakket etter alle kunstens regler, håndskrevet brev og gave fulgte med.
De har en returordning, men den har jeg ikke testet.Vis vedlegg 195017Vis vedlegg 195018Vis vedlegg 195019Vis vedlegg 195020Vis vedlegg 195022
Det høres jo veldig betryggende ut. Tusen takk for at du deler bilder og erfaring. Det satt jeg veldig stor pris på.
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Nydelig LF! Både sporty og elegant. Og for en lekker grønnfarge! Gratulerer!